-
[ Voor 99% gewijzigd door PixelPionier op 01-08-2024 21:54 ]
[ Voor 99% gewijzigd door PixelPionier op 01-08-2024 21:54 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Stuur er nog ff een berichtje achteraan dat ze in de toekomst nooit op dergelijke verzoeken in moet gaan.PixelPionier schreef op zondag 28 juli 2024 @ 21:35:
of ze me even de code kon doorgeven die ze per sms van google had ontvangen, beginnend met G-.
[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 29-07-2024 08:37 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hier ben ik het niet mee eens, zie;F_J_K schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:39:
Er is nul 'hacking' gaande, dus ik pas de titel aan.
Moraal van het verhaal: leg ouders (en kinderen en jezelf) uit wat geen veilig wachtwoord is. Vertel je ouders (en kinderen en jezelf) dat je het graag hoort als er vreemde mails binnenkomen.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Hier is niet door een hacker geprobeerd het wachtwoord van de ander te raden. Wat de politie daar bedoelt is dat iemand het kan “raden” door een brute force aanval bijvoorbeeld. De politie is geen encyclopedie of woordenboek. Ze proberen het in Jip en Janneke taal uit te leggen, maar het is geen waterdichte definitie.
Haal NOOIT een spookrijder in !
Beter is het om de concrete wettekst te checken. Die benadrukt: opzettelijk en wederrechtelijk. Maar goed, dit is vrij off-topic. Laten we het verder maar rusten.
[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 29-07-2024 13:34 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Maar er zijn geen inloggegevens geraden? Zie het fp artikel dat ik eerder vandaag linkte.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq