Hoewel ''gratis'' altijd een van mijn favoriete woordjes is, ben ik eigenlijk nooit zo blij met de gratis fans die je krijgt bij een nieuwe PC kast. Vaak is de kwaliteit van de inbegrepen fans om te huilen, en zijn het 9/10 ook nog eens DC-fans die je niet aan een fanhub kan hangen. Ook in naam van duurzaamheid wil ik het liefste gewoon een lege kast, want ik hang bijna altijd mijn eigen fans in een PC build.
Dus ik vroeg me af of het mogelijk was om een ''negatief schuifje'' toe te voegen in de PW, net zoals in onderstaande foto ook een negatief schuifje is voor 5,25 bays. Hiermee kan een gebruiker instellen dat ze b.v maar max 1 meegeleverde fans willen, of 2, ect.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Tev5x5IpHRwfJqZnbHhGkD3R.png?f=user_large)
Alvast bedankt
PS, geen idee of suggesties voor de PW bij lieve adjes of in het PW forum moet, mijn excuus als ie verkeerd staat
Dus ik vroeg me af of het mogelijk was om een ''negatief schuifje'' toe te voegen in de PW, net zoals in onderstaande foto ook een negatief schuifje is voor 5,25 bays. Hiermee kan een gebruiker instellen dat ze b.v maar max 1 meegeleverde fans willen, of 2, ect.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Tev5x5IpHRwfJqZnbHhGkD3R.png?f=user_large)
Alvast bedankt

PS, geen idee of suggesties voor de PW bij lieve adjes of in het PW forum moet, mijn excuus als ie verkeerd staat
[ Voor 7% gewijzigd door rickboy333 op 28-07-2024 21:01 ]
TIME TO UPGRADE !!!