Wie o wie

Pagina: 1
Acties:
  • 533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauvillier
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
Mijn buurvrouw op leeftijd heeft een ipad model 8.1.2 en deze heeft zij gekregen van haar - inmiddels - overleden vriendin. Nu wil ik haar nieuwe telefoon app (ben) installeren en vraagt hij om een icloud inlog gegevens. Ook bijde fabrieksonstellingen vraag de ipad om deze icloud gevevens.

Wie kan mij helpen aan een fabriekinstelling reset met icloud inlog
Scherm?

Bibi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:20
Contact opnemen met apple zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 22:21
Dat gaat een lastig verhaal worden. Als er een icloud lock op zit met het account van de overleden vriendin is de enige manier om erin te komen via Apple zelf.

Maar dat doen ze niet zomaar, volgens mij heb je wel wat bewijslast nodig om aan te tonen dat de tablet van jou is (denk aan aankoopnota met serienummer bijvoorbeeld).

Heb je die niet, dan is de kans groot dat je hem kunt gebruiken als snijplank.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:28
DaLass schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:03:
Heb je die niet, dan is de kans groot dat je hem kunt gebruiken als snijplank.
Dan gaan je messen snel bot worden 🥲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

dauvillier schreef op zondag 28 juli 2024 @ 13:47:
Nee, dat bestaat helaas voor jou niet. Aan de andere kant maar goed ook want zo is een apparaat minder bruikbaar bij bijvoorbeeld diefstal.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:09

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

dauvillier schreef op zondag 28 juli 2024 @ 13:47:
Mijn buurvrouw op leeftijd heeft een ipad model 8.1.2 en deze heeft zij gekregen van haar - inmiddels - overleden vriendin. Nu wil ik haar nieuwe telefoon app (ben) installeren en vraagt hij om een icloud inlog gegevens. Ook bijde fabrieksonstellingen vraag de ipad om deze icloud gevevens.

Scherm?

Bibi
Niemand hier gaat je daaraan kunnen helpen, tenzij je iemand weet te vinden die middels een seance contact weet te leggen met de overleden vriendin van je buurvrouw, zodat ze het wachtwoord kan doorgeven :+

Wat meer serieus: zoals aangegeven is Apple de enige die je hierbij kan helpen, maar dan moet je dus wel een aankoopbewijs o.i.d. hebben. Zonder dat is er geen (legale) manier om dit te omzeilen. Dat is nou net de essentie van je iPad beveiligen met je Apple ID. Als het zonder problemen te verwijderen zou zijn dan had die beveiliging 0 zin.

Edit: 8.1.2 zal trouwens niet het model zijn, maar de versie van iPadOS. Die zit inmiddels op 17.x, dus ik betwijfel of je überhaupt de Ben-app nog op zo'n oude versie kunt installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door FooLsKi op 28-07-2024 14:39 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe vervelend ook: helpen met het omzeilen van een beveiliging gaan we hier niet mee helpen, omdat we niet de legitimiteit kunnen controleren. Zoals al is gezegd in dit topic: alleen Apple kan hier helpen. Het artikel Toegang aanvragen tot de Apple account van een overleden familielid geeft meer informatie over de procedure. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.