Meelezer hier met een puzzel waar ik zelf niet uit kom, de indeling van mijn woning. Ik woon ondertussen bijna twee jaar in deze woning en ik ben nog niet begonnen met het opknappen van de woning. Hiervoor zijn meerdere redenen (wat pech gehad, nog geen tijd, vrij duur gekocht) maar de grootste reden is hoe deze woning praktisch in te delen.
Hieronder de plattegrond van de benedenverdieping. Hierop is een zeer grote hal te zien. Rood zijn de deuren, blauw ramen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3jQptKZLmu4NM4PfLSlMnC9p.png?f=user_large)
Ik heb gekeken naar een soort van zelfde woningen die te koop hebben gestaan, maar deze zijn net wat anders qua indeling. De meeste hebben niet de grote hal, maar een opening tussen woongedeelte en garage (garage bij deze woning was een deel van de berging + de kamer voor de berging).
Er zijn drie deuren de tuin in (hoekhuis in een hofje, semi-geschakelde woning). Er is geen achterom, dus de fiets gaat nu door de voordeur naar buiten en staat in de hal.
Ruimte boven:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GydC1xkh8BOeEuXmTRvSdPtZ.png?f=user_large)
Hierbij is er een hele kleine kamer en heeft de grote slaapkamer een rare vorm.
Wie o wie weet deze indelingspuzzel op te lossen? En ja, ik heb er zelf ook over nagedacht, maar die ruime hal blijft lastig en de plek voor een wasmachine ook.
Hieronder de plattegrond van de benedenverdieping. Hierop is een zeer grote hal te zien. Rood zijn de deuren, blauw ramen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3jQptKZLmu4NM4PfLSlMnC9p.png?f=user_large)
Ik heb gekeken naar een soort van zelfde woningen die te koop hebben gestaan, maar deze zijn net wat anders qua indeling. De meeste hebben niet de grote hal, maar een opening tussen woongedeelte en garage (garage bij deze woning was een deel van de berging + de kamer voor de berging).
Er zijn drie deuren de tuin in (hoekhuis in een hofje, semi-geschakelde woning). Er is geen achterom, dus de fiets gaat nu door de voordeur naar buiten en staat in de hal.
Ruimte boven:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GydC1xkh8BOeEuXmTRvSdPtZ.png?f=user_large)
Hierbij is er een hele kleine kamer en heeft de grote slaapkamer een rare vorm.
Wie o wie weet deze indelingspuzzel op te lossen? En ja, ik heb er zelf ook over nagedacht, maar die ruime hal blijft lastig en de plek voor een wasmachine ook.