Wifi versterker met Captive portal vakantiewoning

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornKoster1989
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 02-01 12:59
Goede dag, in zuid frankrijk hebben me ouders een vakantiehuis en wat ze ook veel verhuren.

Nu hebben we daar een Wifi Camp Pro 2 versterker:
https://www.obelink.nl/al...-2v2-wifi-versterker.html

Dit werkt(te) eerst wel, maar zoiezo na stroom uitval of wat anders werkt het weer niet. Zoek dus iets wat zelf kan inloggen op de Captive Portal, en daar of regels kan accepteren of een inlog kan ingeven.

Zo kan de tv ook makkelijker gekoppeld worden met netflix, en wekt onze wifi kwh meter ook weer.

Dus een antenne die je op een paal op dak zet, met een kastje in huis (net beetje als Wifi Camp Pro)

Alvast bedannt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:28
Ik ga er even voor het gemak van uit dat het huisje op een vakantiepark staat en dat het internet via wifi binnen komt:

Je kan iets bouwen met een Raspberry Pi, die om zoveel tijd checkt of de verbinding online is dan gaat inloggen indien nodig.

Of je skipt de wifi van het park en investeert in een oplossing zoals Starlink.

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Dus het huis heeft geen eigen internetverbinding maar staat op een vakantiepark met openbare WiFi? Vindt de uitbater van het park dit wel oké?

Wellicht moet je er ook een oplossing met 4G back-up bij nemen zodat je het apparaat op afstand kunt bereiken en dan het ding goed kunt instellen. Zelf ken ik geen apparaten die automagisch een captive portal doorlopen en de policy accepteren.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:35

CISSP! Drop your encryption keys!