Hele oude Facebook Inlog gegevens verwijderen op Android

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 06:07
Als ik op mijn telefoon uitlog op Facebook en weer zou willen inloggen, krijg ik een inlogscherm met hele oude Facebook inloggegevens. Die zien er zo uit:

klikbaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/HwpYtVMPAJSN2DX6IQDzzie5.jpg

Sommige van deze pagina's zijn Facebook pagina's die ik samen met sommige ex vriendinnen heb gemaakt en aangezien ik nu al 2 jaar getrouwd ben zou dit hier niet meer mogen staan, dit zou je gewoon niet meer willen.

Ik heb gegoogled hoe dit precies zit, maar deze inloggegevens staan in de Google Password Manager. Dus ik ben gaan zoeken waar vind ik Google Password manager. Dan kom ik uit in de Chrome browser. Via settings kom ik in password manager, echter hier vind ik geen Facebook logins.

Uit andere opties leer ik dat je ook kunt inloggen op deze Facebook accounts en dan deze te verwijderen, echter deze Facebook pagina's bestaan al lang niet meer, dus ik vraag me nu dus af: Hoe krijg ik deze inloggegevens (met namen van o.a. mijn ex, wat gewoon lullig lijkt) uit mijn telefoon?

Mijn YouTube Channel

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 06:07
Opgelost, waarom komt de oplossing ook altijd net aanwaaien na het posten. 8)7

Maar voor wie hetzelfde probleem heeft:
Ga in de browser naar passwords.google.com, login met je Google account, en daar staan je opgeslagen wachtwoorden per app. De oude meuk vervolgens verwijderd. Ook weer opgelost.

Mijn YouTube Channel