Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een deurbel van Eufy waar ik tevreden over ben. Als er iemand in mijn tuin komt en aanbelt krijg ik daar een melding van, dat is prima.

Ik heb sinds een paar dagen ook een aantal EufyCam 2C opgehangen. Ik krijg echter telkens meldingen als er iemand wandelt in beeld. Ik kan dat uitzetten, maar dan is er volgens mij ook geen opname meer op de momenten dat er iets wordt geregistreerd.

Kan ik het zo instellen dat er wel wordt opgenomen bij beweging, maar dat er geen meldingen verschijnen op mijn devices, zónder steeds de slaapstand van maximaal 12 uur in te moeten stellen?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-04 18:08
Als je je camera in de eufy Security app op Home (of Away) zet dan kan je bij de settings (tandwieltje) instellen of je Video Recording, Notification en/of Camera Alarm wilt hebben.

Als je alleen maar Video Recording aanvinkt en Notification uit laat staan, dan heb je volgens mij wat je wilt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hahn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 21:14:
Als je je camera in de eufy Security app op Home (of Away) zet dan kan je bij de settings (tandwieltje) instellen of je Video Recording, Notification en/of Camera Alarm wilt hebben.

Als je alleen maar Video Recording aanvinkt en Notification uit laat staan, dan heb je volgens mij wat je wilt.
Ah, zo simpel kan het zijn. Had die modi nooit gebruikt en zit een beetje verstopt. Heb nu een nieuwe modus aangemaakt met alleen opnames voor alle cameras en melding voor de deurbel. Bedankt!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlien
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik weet niet zo goed hoe het hier werkt en waar ik mijn vraag kan stellen. Maar ik krijg ineens sinds een aantal dagen geen meldingen meer. Maar dus ook niet als er wordt aangebeld. Ik heb al van alles geprobeerd. Telefoon en uit en aan gezet. Eufy app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook de eufy zelf aan de achter gereset middels de sync knop. Maar echt niets lijkt te werken. Wie kan mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndbtje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 23-11-2024
Xlien, ik heb hetzelfde probleem en ben met Eufy aan het mailen. Heb jij ook dat als je de homebase reset alles het weer doet maar binnen een half uur zich weer hetzelfde probleem voor doet?

• pieterget
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 21-12-2024
ndbtje schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:18:
Xlien, ik heb hetzelfde probleem en ben met Eufy aan het mailen. Heb jij ook dat als je de homebase reset alles het weer doet maar binnen een half uur zich weer hetzelfde probleem voor doet?
Ik heb ook dat probleem sinds de laatste update van eufy

• pieterget
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb ook dat probleem sinds de laatste update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaxx09
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik had dat ook nieuw schema gemaakt en nu werken de meldingen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvoer
  • Laatst online: 06-04 21:07
Hier ook sinds een aantal weken hetzelfde probleem. Echter bij mijn partner doet alles het.
Ik heb alle stappen ook geprobeerd zonder resultaat. Mocht iemand de oplossing weten hoor ik hem graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet50
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 19-02 17:24
Ik heb sinds begin december alleen maar problemen met Eufy camera's ik heb 2 T8600 (E330) en een S100 (wall lamp cam) en de Homebase 3 (S380)
De Homebas is ingesteld op 24 uurs notatie. de S100 heeft ook 24 uur, maar de 2 T8600's niet en dat is ook in de app niet te wijzigen.
De S100 geeft geen datum en tijd stamp weer op de vastgelegde gebeurtenissen.

En zo zijn er meer zaken die, in mijn ogen niet correct worden weergegeven.
Ook ik ben driftig met Anker support aan het mailen, maar de personen die daar achter zitten komen ook niet met oplossingen.
Beetje jammer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorster
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 06-02 17:03
Hoe krijg je de meldingen op je telefoon?
Alleen bij beweging of geluid? Is dat in te stellen?
Ik zag dat het kan In de app, met één afbeelding? Of ook via mail mail?
bvd

[ Voor 33% gewijzigd door vorster op 06-02-2025 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-04 18:08
vorster schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:04:
Hoe krijg je de meldingen op je telefoon?
Alleen bij beweging of geluid? Is dat in te stellen?
Ik zag dat het kan In de app, met één afbeelding? Of ook via mail mail?
bvd
Meldingen krijg je op je telefoon door dat in te stellen in de app.

Via mail kan niet, en zou ook niet praktisch zijn, want mail is in veel gevallen veel te traag voor een deurbel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonefacius
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 07-02 19:23
Ik kreeg ook geen popups , uiteindelijk bij instellingen van mijn batterij😳🤔 de juiste instelling gevonden , nu weer berichten 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkocan
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 08-04 20:23
Welke instelling heb je aangepast dan in batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neilrak159
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 26-04 19:52
Ik ben ook benieuwd naar de aanpassing die je gedaan hebt?

Zelfde probleem hier denk ik!
Pagina: 1