2 pc 1 headset

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m2002
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 21-12-2024
Geachte lezers

Mijn vraag

ik zou graag voor mijn nieuwe setup 2 pc's op 1 headset willen zetten zodat ik YouTube en andere dingen kan kijken en luisteren op 1 pc en tegelijkertijd kan gamen op de andere pc maar dat de geluiden samen gevoegd worden op 1 headset. wat zou ik daar voor moeten kopen? en ja ik weet dat je zou kunnen zeggen waarom kun je niet gewoon alles op 1 pc doen maar als je 2 pc's heb staan is het zonde om er 1 niet te gebruiken. dat betekend dus ook eigenlijk dat ik niet tussen die audio wil switchen

Relevante software en hardware die ik gebruik
ik heb een beyerdynamic DT 990 PRO Studio hoofdtelefoons 80 Ohm grijs op 6.3 millimeter die aan nu nog mijn main pc is gekoppeld met een Focusrite Scarlett Solo 3rd Gen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en als er nog vragen zijn stel ze gerust :)
Alvast bedankt

Beste antwoord (via m2002 op 26-07-2024 19:39)

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
3 tot 10 euro... 6.35mm jack splitter = Simpel en snel en opgelost
Te koop bij de bekende draad giganten en/of bekende grote webwinkels.

**

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
3 tot 10 euro... 6.35mm jack splitter = Simpel en snel en opgelost
Te koop bij de bekende draad giganten en/of bekende grote webwinkels.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Behalve dat die de bedoeling zijn om andersom te gebruiken. Eén bron met meerdere devices eraan, niet meerdere bronnen op één device.
m2002 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:45:
als je 2 pc's heb staan is het zonde om er 1 niet te gebruiken. dat betekend dus ook eigenlijk dat ik niet tussen die audio wil switchen
Oplossing: Doe één PC weg.

Nofi, maar deze slaat echt nergens op. Er zijn zeker oplossingen voor dit probleem, maar makkelijkste is gewoon muziek op je game PC te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnie vd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 22:20
Bij thomann of bax verkopen ze simpele 2 kanaals audio mixers.
Wellicht is dat een oplossing