Mijn vraag:
Vandaag en morgen krijg ik een nieuwe videokaart en monitor.
Ik wil weten of ik de LG 27GP850 monitor via displayport of hdmi moet aansluiten op mijn nieuwe 6800 gpu. Ik vermoed dp, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Alvast bedankt . Hieronder info.
Oculus RIFT S moet ook aangesloten kunnen worden. Verder doe ik o.a. gamen, maar ook Premiere en Photoshop. Ik vermoed dat ik meestal 2k/60 zal gamen. Maar soms hogere framerates op 1080p zie ik ook wel gebeuren. Bovendien wil ik graag freesync of gsync gebruiken. Ik wil daarnaast mijn werk laptop bij voorkeur ook aan de monitor kunnen hangen.
Monitor info: LG 27GP850
1440p 165hz (oc 180), displayport 1.4 en hdmi 2.0b, Gsync compatibe en Freesync Premium
Rx 6800 info:uitvoering: Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800
HDMI 2.1 en 3x Displayport (hoogste versie 1.4)
RIFT S info: displayport 1.? Kan ik niet vinden...
Werk laptop: HDMI (v?), vermoedelijk ook dp via usb c.
Vandaag en morgen krijg ik een nieuwe videokaart en monitor.
Ik wil weten of ik de LG 27GP850 monitor via displayport of hdmi moet aansluiten op mijn nieuwe 6800 gpu. Ik vermoed dp, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Alvast bedankt . Hieronder info.
Oculus RIFT S moet ook aangesloten kunnen worden. Verder doe ik o.a. gamen, maar ook Premiere en Photoshop. Ik vermoed dat ik meestal 2k/60 zal gamen. Maar soms hogere framerates op 1080p zie ik ook wel gebeuren. Bovendien wil ik graag freesync of gsync gebruiken. Ik wil daarnaast mijn werk laptop bij voorkeur ook aan de monitor kunnen hangen.
Monitor info: LG 27GP850
1440p 165hz (oc 180), displayport 1.4 en hdmi 2.0b, Gsync compatibe en Freesync Premium
Rx 6800 info:uitvoering: Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800
HDMI 2.1 en 3x Displayport (hoogste versie 1.4)
RIFT S info: displayport 1.? Kan ik niet vinden...
Werk laptop: HDMI (v?), vermoedelijk ook dp via usb c.
[ Voor 10% gewijzigd door BRBoom op 26-07-2024 16:05 ]