Ik wil mijn huidige QLED 43 inch vervangen voor een OLED. 55 inch is helaas echt te groot voor mijn oude huis met pijpenla woonkamer. Zodra je naar 48 inch gaat wordt het kiezen ineens een stuk lastiger. Alle reviews gaan over de grotere maten en die hebben andere specs dan de 48 inch modellen van de C4 en S93D (en S90D en S92D). De Samsung heeft dan een WOLED ipv QD-OLED scherm en de C4 mist dan de zogenaamde brightness booster.
Ik ga de tv gebruiken voor de PS5, streamen van films en series (meestal HDR, 4K indien beschikbaar) en af en toe tv en dan met name sport (F1, voetbal).
Ik ben benieuwd wat jullie zouden adviseren en wellicht weten wat het effect is van het 48 inch paneel tov van de betere specs van de 55 inch modellen en groter.
Ik ga de tv gebruiken voor de PS5, streamen van films en series (meestal HDR, 4K indien beschikbaar) en af en toe tv en dan met name sport (F1, voetbal).
Ik ben benieuwd wat jullie zouden adviseren en wellicht weten wat het effect is van het 48 inch paneel tov van de betere specs van de 55 inch modellen en groter.