@modjes de 'post in discussie topic' knop is weer weg
[ Voor 63% gewijzigd door .oisyn op 26-07-2024 12:34 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
[ Voor 63% gewijzigd door .oisyn op 26-07-2024 12:34 ]
Deze quote is mede mogelijk gemaakt door de plaats in discussietopic-knop.
Doet het hier prima en staat er ook tussen. Denk dat het probleem zich aan de andere kant van het kanaal bevindToolkiT schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:51:
@modjes de 'post in discussie topic' knop is weer weg
[ Voor 27% gewijzigd door Touchdomex op 26-07-2024 10:57 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ben ik nou gek of is ie gewoon weg?Touchdomex schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:56:
[...]
[...]
Doet het hier prima en staat er ook tussen. Denk dat het probleem zich aan de andere kant van het kanaal bevind
same hierzo.ToolkiT schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 11:07:
[...]
Ben ik nou gek of is ie gewoon weg?
[Afbeelding]
Mischien een browser specifiek issue?
ik gebruik gener8
ora et labora
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het één sluit het ander niet uit héToolkiT schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 11:07:
[...]
[Afbeelding]
ik gebruik gener8
Makkelijkste test is een browser te pakken die zo kaal mogelijk is en gene rare dingen toepast zoals gener8 dat wel lijkt te doen met ads bijvoorbeeld.ToolkiT schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 11:07:
[...]
[Afbeelding]
ik gebruik gener8
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
gezien de reacties hierboven ben ik geen uitzondering en lijkt het erop dat het een intermittent bug is..Touchdomex schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 11:50:
[...]
Makkelijkste test is een browser te pakken die zo kaal mogelijk is en gene rare dingen toepast zoals gener8 dat wel lijkt te doen met ads bijvoorbeeld.
[ Voor 63% gewijzigd door ToolkiT op 26-07-2024 12:00 ]
CustomCSS? de balk bovenin is ook korter dan hier voor zover ik weet.ToolkiT schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 11:53:
[...]
gezien de reacties hierboven ben ik geen uitzondering en lijkt het erop dat het een intermittent bug is..
Maar zal eens proberen in een andere browser..
<edit>
in chrome idem dito:
[Afbeelding]
edit2:
ditto in edge:
[Afbeelding]
geloof ik wel.. ooit een keer aangezet en nooit meer wat mee gedaan.. zal eens kijken..Touchdomex schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 12:13:
[...]
CustomCSS? de balk bovenin is ook korter dan hier voor zover ik weet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ik niet..oisyn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 12:38:
Krijgen jullie errors in de javascript console?
ora et labora
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
even voor de nieuwsgierigheid, waar zou de knop in de broncode moeten staan? wordt de knop pas gegenereerd bij het laden van de pagina, of staat ie al in de html?.oisyn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 12:47:
Voor de volledigheid, ik zie 'm gewoon in Chrome op Android
[ Voor 96% gewijzigd door mrc4nl op 26-07-2024 12:52 ]
ora et labora
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| // Dit script voegt een extra verstuur-knop toe op de plaats-reactie-pagina, omdirect naar het discussietopic te posten! // Auteur: .oisyn discussieTopicId = 1494847; // Pas deze aan als het GGPT discussietopic wijzigt! window.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { var form = document.getElementById("message_form"); if (!form) return; var el = document.querySelector("#message_form input~[type=submit]~[value=Verstuur]"); if (!el) return; var formAction = form.action.substr(0, form.action.lastIndexOf("/") + 1) + discussieTopicId ; el.insertAdjacentHTML("afterEnd", '<input type="submit" class="ctaButton" value="Plaats in discussietopic" formaction="' + formAction + '">'); }); |
.oisyn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 12:55:
Hmm, misschien vindt die querySelector niets? Wat gebeurt er als je die expression direct in je console uitvoert?
1
| document.querySelector("#message_form input~[type=submit]~[value=Verstuur]"); |
ora et labora
Touchdomex schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:56:
[...]
Doet het hier prima en staat er ook tussen. Denk dat het probleem zich aan de andere kant van het kanaal bevind
[ Voor 14% gewijzigd door Dido op 26-07-2024 13:00 ]
Intentionally left blank
Dan lijkt daar het probleem te liggen, thanks!mrc4nl schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 12:57:
[...]
code:
1 document.querySelector("#message_form input~[type=submit]~[value=Verstuur]");
-> null
Ah ja fijn, thanks voor deze bevestiging! Die snapte ik idd niet maar aangezien ik niet dagelijks css selectors schrijf wist ik het niet zekercrisp schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 12:59:
@.oisyn zo te zien zijn er een paar onbedoelde ~'s in de selector gekropen (ws door herparsing, waar een bugje in zat)
Het is alsnog een valide selector, de tilde is een subsequent-sibling combinator.oisyn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:01:
[...]
Ah ja fijn, thanks voor deze bevestiging! Die snapte ik idd niet maar aangezien ik niet dagelijks css selectors schrijf wist ik het niet zeker
Intentionally left blank
@.oisyn ik ben dan wel iemand anders, maar ik kan bevestigen dat ik hem weer zie. Thanks!.oisyn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:03:
@mrc4nl @ToolkiT @Dido kunnen jullie bevestigen dat het nu weer werkt?
.oisyn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:03:
ora et labora
Wel een refresh gedaan?
.oisyn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:03:
ja, zelfs ctrl-f5
ora et labora
Ok maar that begs the question: waarom werkte het voor sommigen dan wel?crisp schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:06:
[...]
Het is alsnog een valide selector, de tilde is een subsequent-sibling combinator
Dat is by design, je moet wel quotenmrc4nl schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:19:
Hee, in de quick react zie ik m niet, maar zodra ik quote, dan wel
Ik heb de knop nooit in de QuickReact gezien, alleen in de quote.mrc4nl schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:19:
Hee, in de quick react zie ik m niet, maar zodra ik quote, dan wel
ora et labora
Toch bedankt voor je bijdragemrc4nl schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:22:
dan keek ik al die tijd op de verkeerde plek, whoeps
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq