Meta Quest 3 kan niet worden gerepareerd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lottet54
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 08-08-2024
Wij hebben een Meta Quest 3 alleen kunnen we er nu niet meer mee spelen. Het probleem is dat die een zwart scherm heeft.
Wij hebben deze al 2x ter reparatie aangeboden via de winkel waar we deze hebben gekocht. Alleen willen ze de Quest niet repareren omdat we 1 polsbandje missen.

Deze zijn we kwijt geworden tijdens onze verhuizing. Wie weet hoe we aan een origineel polsbandje kunnen komen of kan iemand ons op een andere manier helpen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

[ Voor 4% gewijzigd door Lottet54 op 26-07-2024 09:19 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat is natuurlijk dikke bullshit, alsof het polsbandje het probleem veroorzaakt? Ik denk dat je even voet bij stuk moet houden dan wel escaleren. Je schrijfwijze klinkt Belgisch maar in NL kun je na 2x reparatie ook de leverancier in gebreken stellen en je aankoop ontbinden. Blijkbaar is het product niet conform en krijgen ze het ook niet gerepareerd. Ook daar gaat het polsbandje geen breekpunt zijn, dan krijg je gewoon iets minder geld terug.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scapolo
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-03 18:18
Waar heb je het over?

Je bedoelt de conrtroller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 22:02
Ik had ook een nieuwe Quest 3 gekocht en die viel om de haverklap uit, ik was binnen 14 dagen terug bij de rode M en ik kreeg zonder morren gewoon een nieuwe mee uit de winkel.
Dat had ik nu niet verwacht bij de grote rode M!!!

@scapolo Ik neem aan dat TS het stoffen draadje bedoeld wat aan de controller zit, en dat heeft inderdaad niks te maken met de werking van het apparaat.

@Lottet54 Hier kun je nieuwe straps krijgen voor je quest: https://www.amazon.nl/SOU...er%2Caps%2C83&sr=8-9&th=1