Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mijn zoontje krijgt een pc voor zijn verjaardag. Hij mag graag gamen. Hij is meer dan de strategie spellen en de low end spelletjes. Het zwaarste wat hij momenteel draait is minecraft en civ VI. Ik wil dat hij de komende jaren vooruit kan met dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liever niet boven de 850 inclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
software heb ik, hardware niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles. Een RGB toetsenbord (mechanisch) is toch wel leuk voor zo'n systeem. De voeding die ik heb gekozen is wellicht wat overkill. Maar ik wilde wat ruimte laten voor eventuele uitbreidingen later..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
slechte ervaringen met trust, dus dat merk sla ik over
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik heb al een aardige lijst samengesteld volgens mij. Zien jullie nog ruimte voor verbeteringen binnen het budget? Met verzendkosten zit ik net boven budget.
mijn zoontje krijgt een pc voor zijn verjaardag. Hij mag graag gamen. Hij is meer dan de strategie spellen en de low end spelletjes. Het zwaarste wat hij momenteel draait is minecraft en civ VI. Ik wil dat hij de komende jaren vooruit kan met dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liever niet boven de 850 inclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
software heb ik, hardware niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles. Een RGB toetsenbord (mechanisch) is toch wel leuk voor zo'n systeem. De voeding die ik heb gekozen is wellicht wat overkill. Maar ik wilde wat ruimte laten voor eventuele uitbreidingen later..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
slechte ervaringen met trust, dus dat merk sla ik over
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik heb al een aardige lijst samengesteld volgens mij. Zien jullie nog ruimte voor verbeteringen binnen het budget? Met verzendkosten zit ik net boven budget.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Tray | € 99,- | € 99,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 88,- | € 88,- |
1 | Videokaarten | XFX Speedster SWFT 210 Radeon RX 6600 | € 231,- | € 231,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon RGB Slider Zwart | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Monitors | Iiyama ProLite XU2493HS-B6 Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Toetsenborden | Mars Gaming MK320, Qwerty ES | € 22,50 | € 22,50 |
1 | Muizen | Logitech M90 Mouse | € 4,49 | € 4,49 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 34,73 | € 34,73 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 700W CM | € 81,96 | € 81,96 |
1 | SSD's | Lexar NM710 1TB | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Soundbars | Mars Gaming MSBX | € 31,34 | € 31,34 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 841,77 |