Toon posts:

Siemens M35i van Postbank slechte batterijen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals velen heb ik ook die 1000 piek gespaard om een gratiz telefoontje te krijgen. :)

Nu staat op de site van siemens en in de handleiding dat dat dingetje lekker lang stand-by kan staan en ook een lekker lange gesprekstijd heb.
Nou niet dus :(
Die van mij is binnen de kortste keren leeg! En niet alleen die van mij. 3 van mijn vrienden hebben hetzelfde probleem.

Iemand van jullie dezelfde of juist andere ervaringen?

Verwijderd

geen problemen mee :+ wat voor batterij heb je?
type graag :+
maar dit is wel een bekend probleem, hoelang gaat jou telefoon dan mee?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn type batterij: NiMH. 3,6V en 500mAh

Na 2 sms'jes gaat al 1 streepje weg. Met bellen gaat het helemaal snel :(

Als ik hem alleen aan laat staat en niet gebruik is ie na 2.5 dagen leeg :'(

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 11:12 schreef Master_B het volgende:
Mijn type batterij: NiMH. 3,6V en 500mAh

Na 2 sms'jes gaat al 1 streepje weg. Met bellen gaat het helemaal snel :(

Als ik hem alleen aan laat staat en niet gebruik is ie na 2.5 dagen leeg :'(
WOW mijn batterij gaat gewoon een week mee.. je hebt garantie ;) dus ik zou zeker teruggan met je phone om een andere batterij te eisen :+
ik zal thuis nog eens kijken welke batterij ik erin heb zitten :+

edit:
typo

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al gedaan.
Ze zeiden dat er meer mensen last van hadden. Oud nieuws...
Maar ze wilden hem wel voor me opsturen naar siemens. Kost alleen een beetje geld en telefoon 3 weken weg...
Het kwam er zo'n beetje op neer dat ik beter gewoon een nieuwe batterij in de winkel kon kopen...
Verzendkosten horen niet bij de garantie :(

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je de ontlaad functie al geprobeerd?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
hij gaat wel snel leeg bij mij, maar dat is bekend van die batterij.

me nokia 3210 kan ik makkelijk een week aanlaten staan. 24 uur per dag.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb je hem in het begin wel goed behandeld, zoals in het boek je staat? Eerste keer helemaal opladen en dan helemaal leeg maken. Dat is voor NiMh batterijen zoiezo altijd beter.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je de ontlaad functie al geprobeerd?
Jep, scheelde niks
Heb je hem in het begin wel goed behandeld, zoals in het boek je staat? Eerste keer helemaal opladen en dan helemaal leeg maken. Dat is voor NiMh batterijen zoiezo altijd beter.
Dat heb ik ook ja.

Volgens mij hebben die }:O }:O van de postbank gewoon slechte batterijen geleverd... :(

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Hmm, dan ben ik dus toch niet de enige..... na 2 dagen is die accu echt helemaal leeg hier, zonder dat ermee gebeld is! :( 'k heb hier nog ergens een gouwe ouwe Pocketline Swing liggen, en die houdt 't zelfs 10x zo lang uit! Maja, hij was gratis dus eigenlijk mag ik niet klagen...

#

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Woon jij misschien ook in zo'n landelijk gebied? Zowel m'n 3210, c35i en m35i zijn binnen 3 dagen leeg door het slechte bereik waar ik zit (UT). In bijvoorbeeld Apeldoorn gaat de 3210 en de c35i wel een week mee. De m35i weet ik niet, maar die lijkt op zich op de c35i.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik woon in een landelijk gebied, maar ik he vol bereik dus daar zal het niet aan liggen...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:34
Op dinsdag 11 september 2001 19:24 schreef Master_B het volgende:
Ja ik woon in een landelijk gebied, maar ik he vol bereik dus daar zal het niet aan liggen...
Ik woon in een flat (beton) in boomrijke omgeving (2, maximaal 3 streepjes) en ik doe ongeveer een week met m'n batterij.

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 20:06 schreef biobak het volgende:

[..]

Ik woon in een flat (beton) in boomrijke omgeving (2, maximaal 3 streepjes) en ik doe ongeveer een week met m'n batterij.
ik dus ook geen problemen mee :+
ik heb trouwens altijd vol bereik hier in ehv :+
daar rult kpn tenminste qua bereik dan ;)
Pagina: 1