Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan95
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08-2024
Hi vrienden, lang geleden dat ik hier iets geplaatst heb.

Vooraf, dank voor de antwoorden!

Vraag; UE55JS8000 > Goedkoop kunnen regelen. Zelf nog student, weet dat het uit de pre-historie komt, maar.. *drum* het heeft een Samsung Connect Box nodig.. waar haal ik deze het beste?

Livin' on a budget, maar wellicht hebben jullie ideeën / tips / suggesties / ??

Excuus als ik topic in verkeerde forum heb geplaatst; mod dank alvast.

Ik ben meer dan bereid om er uiteraard wat voor neer te leggen; maar heb het niet breed en wil deze TV graag gebruiken! Alle tips welkom; thanks alvast xo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

"Goedkoop kunnen regelen"... Heb je 'm van een junk gekocht die hem ergens van de muur heeft getrokken? Zo'n connect box hoort bij die specifieke serie, zonder heb je er niets aan.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan95
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08-2024
Haha, nee zo slecht is het niet. Vader en moeder van een mede studie genoot gingen samenwonen; hadden hem over en hadden zo weinig interesse dat die box verdwenen is geraakt en hij de TV mag houden.

Als ik je goed begrijp heeft blijkbaar iedere TV een specifieke box / wordt dat een lastig en duur verhaal? Heb je wellicht andere tips? Thanks voor je snelle reactie!

Edit: Ja, het is voor ons studentenhuis haha maar ik heb beloofd het wel uit te kunnen zoeken 🤓 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door stefan95 op 26-07-2024 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik weet niet of het eenvoudig is om een losse, passende box te vinden. Als ik een beetje rondzoek op het web, vind ik bijvoorbeeld verschillende boxen op eBay, maar voor andere series, voor € 150 ~ 250.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-06 05:57

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Er staan ook een flink aantal op Marktplaats. Heb jij überhaupt wel gezocht?

[ Voor 107% gewijzigd door Falcon op 26-07-2024 06:35 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:27

br00ky

Moderator Harde Waren
stefan95 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 05:51:

Excuus als ik topic in verkeerde forum heb geplaatst; mod dank alvast.
Waar koop je topics zijn niet toegestaan, dus het klopt dat je topic verkeerd staat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.