Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Het zou kunnen dat er iets met je versterker aan de hand is, of dat een van de knopjes / kabeltjes slecht contact maakt. Probeer eens alles los te halen en opnieuw aan te sluiten.
Ik denk niet dat het met de contacten te maken heeft. Heb er nooit aangezeten ofzo.
Ik zal morgen ff een paar dingen proberen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Nou als je vind waar het aan lag moet je het maar op het forum zetten, want ik ben heel benieuwd.Op dinsdag 11 september 2001 22:47 schreef Scipionyx het volgende:
Ja, ik heb idd computerboxjes.
Ik denk niet dat het met de contacten te maken heeft. Heb er nooit aangezeten ofzo.
Ik zal morgen ff een paar dingen proberen.
Hmmz.. Als je niks gedaan hebt zou toch niet ineens zachter moeten worden.
Misschien geluidskaart (SBLive!) opnieuw installen?
Verwijderd
Heel vreemd >> Ik speelde een .mpegŽje af met winamp, en toen ik de volume wat lager deed, (volumeknop stond op de helft
Het is nu weer als vanouds. Net of de volume bij winamp is blijven hangen op 100%, maar mŽn volumeknop niet... Toen ik die volumebar dus iets lager deed, kreeg ie een soort opstootje.
Heeeel vreemd allemaal...
Edit: Iedereen bedankt voor hun replyŽs