Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het gebruiken voor gamen en server hosting (van gameservers)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000,- Het kan best meer zijn ik wil eigenlijk gewoon het beste price performance
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al een lijst gemaakt zie het onderstaande, graag wil ik jullie advies en mening over componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een Nvidia videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een game pc die games heel snel laadt, ik wil sowieso DDR5 en hoog in MHz hij moet futureproof zijn dat ik in ieder geval ooit de videokaart kan upgraden. RGB of niet maakt mij niet uit. Wifi is niet perse nodig.
Ga je overklokken?
XMP? telt dat als overklokken? meer was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Advies voor eventuele vervangen van componenten en mening over de onderstaande lijst
Ik wil het gebruiken voor gamen en server hosting (van gameservers)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000,- Het kan best meer zijn ik wil eigenlijk gewoon het beste price performance
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al een lijst gemaakt zie het onderstaande, graag wil ik jullie advies en mening over componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een Nvidia videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een game pc die games heel snel laadt, ik wil sowieso DDR5 en hoog in MHz hij moet futureproof zijn dat ik in ieder geval ooit de videokaart kan upgraden. RGB of niet maakt mij niet uit. Wifi is niet perse nodig.
Ga je overklokken?
XMP? telt dat als overklokken? meer was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Advies voor eventuele vervangen van componenten en mening over de onderstaande lijst
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 365,99 | € 365,99 |
1 | Moederborden | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | € 280,16 | € 280,16 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 SUPER EAGLE OC 12G | € 639,- | € 639,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 86,30 | € 86,30 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 RGB F5-7800J3646H16GX2-TZ5RS | € 206,58 | € 206,58 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 120,90 | € 120,90 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 239,- | € 239,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.026,93 |