Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulGel58
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik woon in Vlaanderen (Belgie) en heb een peervormige watermeter waardoor de watermeter van Homewizard niet past. Ik plan achter deze meter een compatibel model willen plaatsten en daarop en HW watermeter en dat zou het moeten doen. Wie heeft dit reeds met succes gedaan ? Welke watermeter heb je hiervoor gebruik ? Ik denk niet dat er alternatieven zijn, il hoor ook dat het HW systeem niet zou werken met mensen die reeds een digitale watermeter hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plist
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 06-02 10:50
Met de laatste update van de app zou het vanaf morgen woensdag 11 december het mogelijk moeten zijn via de P1 meter ook het waterverbruik van de digitale watermeters in België te lezen. Misschien geen antwoord op je vraag maar voor mij alvast een groot pluspunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Plist schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 16:01:
Met de laatste update van de app zou het vanaf morgen woensdag 11 december het mogelijk moeten zijn via de P1 meter ook het waterverbruik van de digitale watermeters in België te lezen. Misschien geen antwoord op je vraag maar voor mij alvast een groot pluspunt. :)
Idd, hier ook, zonder een watermeter van 50 euro te moeten kopen :)

Waar heb je dit gelezen? Ik zie er nergens een artikel over. Raar dat ze dat niet voorbehouden hebben voor het Plus-abo.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 10-12-2024 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plist
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 06-02 10:50
stond gewoon vermeld bij de zoveelste update van de app onder
Wat is er nieuw
- Belgische gebruikers kunnen hun waterverbruik met hun P1-Meter lezen (vanaf woensdag) .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:25
Via de api van de P1 meter kun je al lang de digitale watermeter uitlezen:
code:
1
2
3
4
5