Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Made_in_Turkey
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik weet niet of dit soort topic hier mag zo niet mijn excuses alvast.
Gisteren was er een verdacht situatie voor mijn huis. Dit is opgenomen door een deurbel. Er komen 2 scooter en 1 fietser aan ze hebben het over mijn auto, maar heel goed hoor je het niet omdat het geluid van de scooter dit stoort. Ze stappen van de scooter af en lopen nog langs mijn huis. Kan iemand alleen de stemmen eruit filteren? En mocht niemand mij kunnen helpen, weet iemand waar ik dit kan vragen/regelen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Made_in_Turkey schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:40:
Ik weet niet of dit soort topic hier mag zo niet mijn excuses alvast.
Gisteren was er een verdacht situatie voor mijn huis. Dit is opgenomen door een deurbel. Er komen 2 scooter en 1 fietser aan ze hebben het over mijn auto, maar heel goed hoor je het niet omdat het geluid van de scooter dit stoort. Ze stappen van de scooter af en lopen nog langs mijn huis. Kan iemand alleen de stemmen eruit filteren? En mocht niemand mij kunnen helpen, weet iemand waar ik dit kan vragen/regelen?

Alvast bedankt!
Wat je misschien kunt proberen: Er is hele goede AI om muziek en alle ruis weg te filteren en alleen de vocal over te houden. Misschien werkt het in deze casus ook wel. Er zijn er verschillende die je gratis kunt proberen en gebruiken, dit is in ieder geval een goede: https://www.lalal.ai/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Made_in_Turkey
Thanks hij split hem idd wel, alleen net de belangrijkste gesprekken die lichtjes te horen zijn split die niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr.004
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:27
Je zou ook eens kunnen kijken of je met een multibandeq de storende frequenties kan drukken en de stemfrequenties op die wijze uit kan lichten.

Ik vrees echter dat het een verloren zaak is omdat - naar ik aanneem - de verstoring in je huidige opname juist plaatsheeft doordat het geluid van de scooter in min of meer hetzelfde frequentiebereik zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Made_in_Turkey
Multibandeq? is dat ene programma of een saasoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Je hebt speciale software waarmee je visueel audio kan editen. Ik had lang geleden een linkje in m'n bookmarks staan, maar die ben ik al lang kwijt, dus geen idee meer hoe die software heet. Er staat me iets bij dat die software door Sony ofzo was overgenomen, maar kan 't niet meer terug vinden. Maar misschien moet je 't in die richting zoeken.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 15:48
Pixel 8 heeft een Audio Magic Eraser functionaliteit..heb / ken je iemand met zo'n ding? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:57
Is Audacity niet een freeware uitgebreide geluidseditor? Kun je vast op bandbreedtes filteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36
Luqq schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:28:
Pixel 8 heeft een Audio Magic Eraser functionaliteit..heb / ken je iemand met zo'n ding? :P
Deze bedoel je?

@Made_in_Turkey ik wil het best eens proberen (ik heb een Pixel 8 Pro).

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1