Ik wilde vorige week m'n mobo'tje wat harder laten lopen, dus de busfreq. wat omhooggegooid. Jammergenoeg wilde W98 en W2K niet echt meer opstarten, dus alles weer naar de begintoestand terug gebracht. Vervolgens maar weer eens de helft van mijn OS'jes
proberen op te starten om scandisk en zo te laten draaien... W98 doet het, Hmmm, geen vuiltje aan de lucht...mooi. W2K dan maar... FUCK! file ntfs.sys corrupted! |:(|:(|:(
W2K staat bij mij natuurlijk op zo'n mooie NTFS 5.0 partitie en dus met geen mogelijk meer te benaderen, niet met opstartdiskettes (geen emergency rescue diskette aangemaakt natuurlijk
) en niet mer de repair-functies op de CD... Ten einde raad W2K maar opnieuw geïnstalleerd, alleen heeft 'ie nu mijn driveletters door elkaar gegooid waardoor sommige progs wat "moeilijker" opstarten. :(:(
Oh well, ik wilde toch alles opnieuw installeren, heeft nu alleen nog maar meer prio gekregen, nu de tijd nog...
W2K staat bij mij natuurlijk op zo'n mooie NTFS 5.0 partitie en dus met geen mogelijk meer te benaderen, niet met opstartdiskettes (geen emergency rescue diskette aangemaakt natuurlijk