Ik vroeg me af of er een applet bestaat om met gasten te communiceren als ze je website bezoeken [dus geen chatbox!] een voorbeeld hiervan is w.i.m. [www.twansoft.com - www.ttkdesign.com]maar dan zie ik dat alleen iemand op bezoek heb, ik wil ook met deze gast kunnen communiceren bestaat dat?
Ja, dat bestaat. Het is wel commercieel, maar met een gratis versie. Moment, URL komt zo in de edit.Op dinsdag 11 september 2001 10:18 schreef ttkdesign het volgende:
Ik vroeg me af of er een applet bestaat om met gasten te communiceren als ze je website bezoeken [dus geen chatbox!] een voorbeeld hiervan is w.i.m. [www.twansoft.com - www.ttkdesign.com]maar dan zie ik dat alleen iemand op bezoek heb, ik wil ook met deze gast kunnen communiceren bestaat dat?
HumanClick
* Yellow|A denkt dat mensen moeten ophouden met hun eigen website hier steeds pluggen
Waarom zou je het willen doen? Ik denk dat je je bezoekers alleen maar stoort als je hun gaat IM. In het voorbeeld van een winkel is wel handig, maar het is niet functioneel in gebruik, want je bent toch niet 24/7 aanwezig om mensen te helpen.
Waarom zou je het willen doen? Ik denk dat je je bezoekers alleen maar stoort als je hun gaat IM. In het voorbeeld van een winkel is wel handig, maar het is niet functioneel in gebruik, want je bent toch niet 24/7 aanwezig om mensen te helpen.
|{ brrr }] |
Kzie ook de reden niet echt en het lijkt me erg irritant. Wat wil je dan doen, een popup met HALLO! Ik ben de webmaster en wil even met je praten?
Ik zou gillend wegklikken...
Ik zou gillend wegklikken...
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Ik heb een tijdje de pro versie gratis op mijn website gehad en dat was erg leuk. Je krijgt op een progje op je computer een belletje en het IP nummer van de bezoeker. Aan de hand daarvan zie je o.a. of je al een gesprek met iemand gevoerd hebt e.d.
Mijn vriendin was erg verbaast toen ik zei: "Hoi lieverd, alles goed vandaag"
Mijn vriendin was erg verbaast toen ik zei: "Hoi lieverd, alles goed vandaag"
Of het nuttige functionaliteit is betwijfel ik. Ik kan bepaalde momenten verzinnen dat het nuttig zou zijn, maar dan alleen als je het 24/7 kan gebruiken en de user het contact kan beginnen ipv anders om.
Nou word je als gebruiker 999 van de 1000 keer lastig gevallen en dat zuigt.
* Yellow|A vraagt zich af hoe iemand anders nou de game kan zijn dan Yellow
|{ brrr }] |
Is niet zo. Zowel gebruiker als webmaster kunnen een gesprek beginnen en of negeren.Op dinsdag 11 september 2001 13:23 schreef Yellow het volgende:
Of het nuttige functionaliteit is betwijfel ik. Ik kan bepaalde momenten verzinnen dat het nuttig zou zijn, maar dan alleen als je het 24/7 kan gebruiken en de user het contact kan beginnen ipv anders om.
Kijk het hoeft toch ook niet persé superfunctioneel handig en commercieel aantrekkelijk te zijn? Gewoon geinig mag toch ook? Als hij dat nou leuk vindt.
Pagina: 1