Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moka
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 12-12-2024
Wat is je budget? 250 -300 ( iets meer valt te overwegen)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Dagelijks normaal gebruik, foto,s maken, spelletjes , surfen op het net. Ik doe geen zware games.
Altijd Motorola gehad naar tevredenheid. Nu zoek ik een vervanging voor mijn G31. Sta open om een ander merk te proberen.

Wat heb je zelf al gevonden? Motorola Edge 50 fusion, Poco X6/ X6pro, Samsung A 35/ A55
tot nu toe twijfel ik tussen de Motorola en de Poco.

Welke vragen heb je hier nog over? Hoe kwetsbaar zijn de afgeronde kanten bij de Motorola. De een vind het geweldig en een ander wil dit nooit meer. Bij Poco word er geklaagd over veel bloatware,. ik ben niet zo technisch is dat erg hinderlijk en kan ik het zelf verwijderen.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. 256 gb opslag, betere camera. Hanteerbare maat voor mijn kleine handen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:06
Voor afgeronde zijkanten, bekijk het in de winkel. Zelf heb ik er geen moeite mee, maar er zijn mensen die het wel hebben, dat is persoonlijke voorkeur.

Poco bloatware verwijderen is gewoon tijd investeren. Maar dat moet je wel willen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:53
Pixel 7a.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moka
swhnld schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 07:15:
Voor afgeronde zijkanten, bekijk het in de winkel. Zelf heb ik er geen moeite mee, maar er zijn mensen die het wel hebben, dat is persoonlijke voorkeur.

Poco bloatware verwijderen is gewoon tijd investeren. Maar dat moet je wel willen doen.
Heb je er accesoires bij kunnen vinden? Back cover screenprotector ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
Moka schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:17:
[...]

Heb je er accesoires bij kunnen vinden? Back cover screenprotector ?
Wel op de Samsungs met afgeronde zijkanten die ik gehad heb. Al gebruik ik tegenwoordig geen screenprotector meer, alleen een backcover.
Voor de Moto waar jij naar kijkt zou ik zeker voor aanschag zoeken of ze te koop staan, het is een minder populair merk, dus sommige zaken zullen minder voorradig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moka
Dank voor de reactie. Inmiddels een Edge in mijn handen gehad. Voelde wel fijn ook niet zo zwaar. Back covers zijn wel te vinden. Amazon, ome Alie of Temu. Over de screenprotector folie, lees ik alleen, dat de zijkanten los kunnen laten. Maar dat kan ik op zijn minst een keer proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
Moka schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 23:27:
Dank voor de reactie. Inmiddels een Edge in mijn handen gehad. Voelde wel fijn ook niet zo zwaar. Back covers zijn wel te vinden. Amazon, ome Alie of Temu. Over de screenprotector folie, lees ik alleen, dat de zijkanten los kunnen laten. Maar dat kan ik op zijn minst een keer proberen.
Als je de back over er voorzichtig omheen doet en er daarna omheen laat, zal de screenprotector gewoon blijven zitten verwacht ik, het is dan immers niet zo dat je er steeds frictie langs maakt door hoesje eraf te halen en weer omheen te doen.
Succes met de telefoon!
Pagina: 1