Hej allemaal.
Ik heb een TPO-dak waarvan een scheur bovenaan in de opstand een kleine lekkage geeft binnen. Ik heb een aantal offertes opgevraagd maar ik lig nu in bed te piekeren, kan ik dit niet gewoon zelf?
:strip_exif()/f/image/X0j7LZ6wq4SHyCcHA3gaMl3q.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik het goed heb is de volgorde ongeveer het volgende
- Schoonmaken
- Contactlijm erop
- Strook over de scheur verlijmen
Hiermee hoop ik een fix te creëeren die in ieder geval weer een aantal jaartjes mee kan. De rest van de bedekking is nog in goede staat.
Obstakel lijkt vooral het vinden van een zaak waar ik kleine aantallen kan kopen. Alles wat ik tegenkom lijkt gericht op b2b met afname van minstens 15 tot 30 m²... Iemand een idee?
Als de offertes me te gortig uitvallen dan is Duct Tape altijd nog een optie?
Ik heb een TPO-dak waarvan een scheur bovenaan in de opstand een kleine lekkage geeft binnen. Ik heb een aantal offertes opgevraagd maar ik lig nu in bed te piekeren, kan ik dit niet gewoon zelf?
:strip_exif()/f/image/X0j7LZ6wq4SHyCcHA3gaMl3q.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik het goed heb is de volgorde ongeveer het volgende
- Schoonmaken
- Contactlijm erop
- Strook over de scheur verlijmen
Hiermee hoop ik een fix te creëeren die in ieder geval weer een aantal jaartjes mee kan. De rest van de bedekking is nog in goede staat.
Obstakel lijkt vooral het vinden van een zaak waar ik kleine aantallen kan kopen. Alles wat ik tegenkom lijkt gericht op b2b met afname van minstens 15 tot 30 m²... Iemand een idee?
Als de offertes me te gortig uitvallen dan is Duct Tape altijd nog een optie?