Ik had een bestelling gedaan en die werd geleverd via Deutsche Post, als onderdeel van DHL. De zendingupdates waren - i.t.t. de ‘normale’ DHL - geheel afwezig. Ik heb heel de dag ververst en niks. En doe ik het 's avonds nog een keer, blijkt dat ze begin van de middag zijn langs geweest. Dus pas een update uren nadat ze zijn langs geweest. En ik was wel thuis, dus ze hebben ook gewoon niet aangebeld.
Maar goed, dat is misschien een foutje geweest, kan gebeuren. Het probleem is nu dat er staat “De zending kan met handtekening voor ontvangst worden afgehaald in de ParcelShop/het postfiliaal.” Maar er zijn meerdere ParcelShops/postfilialen van DHL in mijn woonplaats, dus ik weet niet welke dat is. Contact is er niet met ze te krijgen, want Deutsche Post beantwoord alleen vragen van zakelijke klanten en dat ben ik niet.
Er zat ook geen briefje in de bus met nadere informatie.
Heeft iemand een idee hoe ik ze toch kan bereiken om te vragen waar ik het pakket kan afhalen, zonder tig pakketpunten op de gok langs te moeten gaan?
Maar goed, dat is misschien een foutje geweest, kan gebeuren. Het probleem is nu dat er staat “De zending kan met handtekening voor ontvangst worden afgehaald in de ParcelShop/het postfiliaal.” Maar er zijn meerdere ParcelShops/postfilialen van DHL in mijn woonplaats, dus ik weet niet welke dat is. Contact is er niet met ze te krijgen, want Deutsche Post beantwoord alleen vragen van zakelijke klanten en dat ben ik niet.
Er zat ook geen briefje in de bus met nadere informatie.
Heeft iemand een idee hoe ik ze toch kan bereiken om te vragen waar ik het pakket kan afhalen, zonder tig pakketpunten op de gok langs te moeten gaan?
[ Voor 3% gewijzigd door TheVivaldi op 23-07-2024 20:05 ]