[Ericsson T39] Mini-antenne en afleverrapport?

Pagina: 1
Acties:

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:12
Ik overweeg heel sterk een Ericsson T39 te kopen. Het enige nadeel vind ik dat de antenne van het toestel vrij groot is. Nu weet ik dat er voor de oude T28 een mini-antenne was, die een stuk kleiner was dan de originele antenne. Ik heb begrepen dat die er ook is/zou komen voor de T39. Weet iemand daar meer van? Bestaat zo'n antenne al en zo ja, waar kan ik ze kopen?

Oh en dan nog iets, op mijn Nokia 3310 kan ik nu een statusrapport krijgen van verzonden sms'jes (onderweg, afgeleverd, mislukt etc). Heeft de T39 een vergelijkbare functie?

Alvast bedankt :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Ja.. klopt beide, ze bestaan, aflever raport werkt, maar de mini antenne kan ik ook niet vinden klote!! :(

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:12
Bedankt voor de info. Ga hem waarschijnlijk morgen kopen.

Nou maar hopen dat die mini-antennes gauw beschikbaar zijn (zou als iemand ze vindt/al heeft gevonden dat hier willen posten?).

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:23

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Die mini-antenne die je had voor de T28 is wat nu standaard op de T39 zit.

Verwijderd

Ik weet niet welke je bedoel, maar je kan wel een andere antenne kopen bij Gsm-Shop Rotterdam is gewoon zo'n knopje zeg maar...