PC verbinden met de TV in een andere kamer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roon!
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:01
Ik zoek een?
Oplossing zodat ik in mijn woonkamer spelletjes kan doen met de gamepc in het kantoor

Wat is je budget?
200/300

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf heb ik al een HDMI+USB over UTP gevonden, dit is op zich wel wat ik zoek alleen is dit max 1080P, met een 3080 en een 4k tv zou ik graag wel iets meer willen. (Heb zelf ook een steamlink geprobeerd maar dit vond ik niet goed werken, Bekabeld had dit naar mijn mening nog te veel delay)
Optie twee die ik had gevonden is een optische USB-C kabel i.c.m. een docking station, alleen deze zijn 400/500 euro voor de 15m versies.
Optie drie zou zijn een hdmi + USB verlenger door de gang heen, alleen zou ik deze wel moeten verwijderen en aanleggen als ik een spel wil doen, niet ideaal (Let op huurhuis).

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Verbinding van 10/15m tussen kantoor en woonkamer, beide hebben vast internet en draadloos internet.
Internet is Cat5e

Ik hoop dat iemand nog een leuk alternatief heeft.
Graag blijf ik wel bij het PC platform aangezien ik al veel games heb.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:25

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Zoals je al zei USB-C over fiber met docking station, maar voor de rest kan ik je niet helpen.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aalternator
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 28-09 17:21
Je zou eens kunnen proberen je game pc te streamen naar je tv met Sunshine. Zelf nog niet geprobeerd maar lees er goede verhalen over.

Moet je wel een oude pc of Nvidia Shield ofzo hebben naast je tv.

edit: excuses lees nu net dat je Steamlink al geprobeerd hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Aalternator op 25-07-2024 06:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

De enige low latency oplossing met genoeg bandbreedte is inderdaad fiber met dock. Helaas moet je je budget verruimen of steeds kabels leggen en weghalen.

I reject your reality and substitute my own