Vraag
Beste antwoord (via kampers op 23-07-2024 13:42)
Alle reacties
Ik denk dat dat eerder aan het BT chipje van je pc ligt dan aan iets anders.
Die AirPods zijn prima, de halve wereld loopt er mee. Als er iets wegvalt moet je denk ik eerder dat probleem oplossen dan andere dopjes kopen
Die AirPods zijn prima, de halve wereld loopt er mee. Als er iets wegvalt moet je denk ik eerder dat probleem oplossen dan andere dopjes kopen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Het is niet dat je mic uitzetten meer data geeft voor speakers, dit is bij Bluetooth apparaten gewoon een keiharde toggle; je hebt handsfree of stereo, en het activeren van de microfoon forceert handsfree modus, waarbij de audio kwaliteit omlaag gaat.
Als je geluid wegvalt ligt het waarschijnlijk aan je PC. Wat voor Bluetooth dongle/kaart gebruik je?
Als je geluid wegvalt ligt het waarschijnlijk aan je PC. Wat voor Bluetooth dongle/kaart gebruik je?
MOBO: GIGABYTE B650 GAMING X AXOon schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:10:
Het is niet dat je mic uitzetten meer data geeft voor speakers, dit is bij Bluetooth apparaten gewoon een keiharde toggle; je hebt handsfree of stereo, en het activeren van de microfoon forceert handsfree modus, waarbij de audio kwaliteit omlaag gaat.
Bluetooth 5.2
Ah dus je gebruikt de bluetooth van je moederbord?kampers schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:14:
[...]
MOBO: GIGABYTE B650 GAMING X AX
Bluetooth 5.2
Dan zou ik eens een losse dongle proberen
En kan jer ergens selecteren waar die connectie mee moet maken? want ik heb alleen maar een switch om BT aan te zetten. dus geen idee of die nu de Dongle neemt of MOBOOon schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:15:
[...]
Ah dus je gebruikt de bluetooth van je moederbord?
Dan zou ik eens een losse dongle proberen
Er zat idd een kleine playstation 5 in de doos van men moederbord. Werkt nu prima. BedanktSissors schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:24:
Je hebt wel antenne op je moederbord aangesloten?
Pagina: 1