Ik heb nu drie jaar een iPhone 12 (64GB) en deze vertoont inmiddels aardig wat mankementen. De accu is versleten, de oplaadpoort werkt niet meer goed (ik heb de poort meerdere keren schoongemaakt en verschillende laders geprobeerd, maar het probleem ligt echt aan de poort zelf), en ik heb binnen een maand al twee keer de melding gehad dat er geen simkaart in mijn telefoon zat, terwijl dat wel het geval was. Als ik de simkaart eruit haalde en weer opnieuw plaatste, werd hij wel weer herkend.
Mijn vraag is nu: is het de moeite waard om deze problemen zelf te repareren en de telefoon dan door te verkopen? Of wat is een goede plek om je oude iPhone in te leveren en er nog een mooie prijs voor terug te krijgen?
*Er zitten wel wat krasjes rondom de telefoon, aan de aluminium rand aan de zijkant, maar niets op het scherm of de camera. Verder werkt hij nog goed.
Mijn vraag is nu: is het de moeite waard om deze problemen zelf te repareren en de telefoon dan door te verkopen? Of wat is een goede plek om je oude iPhone in te leveren en er nog een mooie prijs voor terug te krijgen?
*Er zitten wel wat krasjes rondom de telefoon, aan de aluminium rand aan de zijkant, maar niets op het scherm of de camera. Verder werkt hij nog goed.
[ Voor 10% gewijzigd door Dinna1999 op 23-07-2024 10:15 ]