Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een pc laten assembleren voor voornamelijk gamen en daarnaast voor het gebruik van kantoorsoftware (ms office e.d.). De games die ik speel zijn: Cod (laatste versie), gta, f1 24, assetto (evo), forza horizon, iracing en in de toekomst vr racegames.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget inclusief assemblage is max. 2.000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn beeldscherm, gigabyte m28u, en mijn fanatec raceset voor ps5 en pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor deze pc ben ik volledig uitgegaan van de Best buy 1440p met een aantal upgrades.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik speel het liefst op zo hoog mogelijke settings, daarnaast moet de pc zo stil mogelijk zijn. Ik wil drie beeldschermen kunnen aansluiten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zoals beschreven ben ik uitgegaan van de best buy guide. Ik vraag me af of er ergens nog een verbetering te behalen is met de performance (beeld) en geluidsproductie? Of vragen mijn games die ik speel niet om meer upgrades?
Ik wil een pc laten assembleren voor voornamelijk gamen en daarnaast voor het gebruik van kantoorsoftware (ms office e.d.). De games die ik speel zijn: Cod (laatste versie), gta, f1 24, assetto (evo), forza horizon, iracing en in de toekomst vr racegames.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget inclusief assemblage is max. 2.000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn beeldscherm, gigabyte m28u, en mijn fanatec raceset voor ps5 en pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor deze pc ben ik volledig uitgegaan van de Best buy 1440p met een aantal upgrades.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik speel het liefst op zo hoog mogelijke settings, daarnaast moet de pc zo stil mogelijk zijn. Ik wil drie beeldschermen kunnen aansluiten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zoals beschreven ben ik uitgegaan van de best buy guide. Ik vraag me af of er ergens nog een verbetering te behalen is met de performance (beeld) en geluidsproductie? Of vragen mijn games die ik speel niet om meer upgrades?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 219,99 | € 219,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 179,- | € 179,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 548,- | € 548,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass RGB Zwart | € 149,- | € 149,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,55 | € 29,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 119,52 | € 119,52 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 95,38 | € 95,38 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 122,99 | € 122,99 |
Totaal | € 1.463,43 |