Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyaankali
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05 12:44
Beste forumgangers,

Bij deze zag ik dat dit scherm sinds kort te koop is maar ik heb hier toch 1 belangrijke vraag over. Ik dacht dat je voor 4K 240hz DP 2.1 nodig had i.p.v. DP 1.4. Vermits dit scherm enkel DP 1.4 heeft naast HDMI 2.1 vroeg ik me toch af of dit geen gemis is voor de toekomst.

Het scherm bied ook ondersteuning voor DSC maar gaat DP 1.4 voldoende zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:30

star-saber

Ryzen

DSC is naar mij weten een visuele lossless compressie methode.

https://en.wikipedia.org/wiki/Display_Stream_Compression

Daarnaast ga ik deze monitor aanschaffen zodra deze op voorraad is bij megekko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyaankali
Je bent niet alleen. Het enige dat ik een beetje vreemd vond is die DP 1.4 i.p.v. DP 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

alleen nieuwste AMD heeft DP 2.1 Nvidia is nog steeds 1.4
Wat ik begrijp is dat compressie hetzelfde is ongeacht resolutie etc.
ziet het er goed uit op 1080p dan ook op 2160p denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyaankali
Als je de monitor gekocht hebt mag je zeker je bevindingen mee geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:39
Displayport compressie zou tot 2,5x compressie kunnen doen. Het maximaal aantal fps op 3840x2160 is in 10 bit 97 hz.
(Zie: Wikipedia: DisplayPort)

Dus dat kan dan nog net (2,5*97=242,5)

Wat voor effect die maximale compressie heeft op de beeldkwaliteit? Geen idee, er zijn verdomd weinig vergelijkingen te vinden.

HDMI 2.1 heeft met een netto bandbreedte van 42 Gbit/s (bruto 48 Gbit/s) en heeft dus veel minder compressie nodig dan DP 1.4 (25,92 netto, 32,4 bruto). Of dat dan betere kwaliteit oplevert? Nobody knows.

Zodra je er echter een laptop aan hangt via een usb-dock, dan heb je meestal maar de helft van de datadoorvoer beschikbaar voor video, dus dan ga je je 240 hz nooit meer halen.

Een review zou ook ik erg waarderen.

Het is een verdomd mooie monitor, tikt bijna al mijn boxes. Iets groter (40” en 5k breed) zou de laatste (realistische) box ook afvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyaankali
White Feather schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 08:43:
Displayport compressie zou tot 2,5x compressie kunnen doen. Het maximaal aantal fps op 3840x2160 is in 10 bit 97 hz.

Wat voor effect die maximale compressie heeft op de beeldkwaliteit? Geen idee, er zijn verdomd weinig vergelijkingen te vinden.

HDMI 2.1 heeft met een netto bandbreedte van 42 Gbit/s (bruto 48 Gbit/s) en heeft dus veel minder compressie nodig dan DP 1.4 (25,92 netto, 32,4 bruto). Of dat dan betere kwaliteit oplevert? Nobody knows.

Zodra je er echter een laptop aan hangt via een usb-dock, dan heb je meestal maar de helft van de datadoorvoer beschikbaar voor video, dus dan ga je je 240 hz nooit meer halen.

Een review zou ook ik erg waarderen.

Het is een verdomd mooie monitor, tikt bijna al mijn boxes. Iets groter (40” en 5k breed) zou de laatste (realistische) box ook afvinken.
Groter hoeft voor mij niet maar dat is persoonlijk. Dat er maar snel een gedetailleerde review online komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

Cyaankali schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 07:48:
Als je de monitor gekocht hebt mag je zeker je bevindingen mee geven.
Hij is besteld. zal zeker een review achter laten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 15:00

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

[...]

[...]
In theorie weinig. DSC maakt gebruik van Delta Modulatie op een YCoCg kleurruimte, wat zoveel betekent als dat de stream aan pixels wordt omgezet naar een set aan delta informatie in plaats van discrete informatie per pixel. Niet heel anders dan hoe een PWM signaal werkt voor een fan.

De YCoCg kleurruimte is daar heel geschikt voor, omdat het weinig rekenkracht kost om weer om te zetten naar RGB. RGB is niet geschikt daarvoor omdat het "visual lossless" aspect van DSC leunt op het feit dat onze ogen vooral op contrasten letten en niet op absolute kleurwaarden. Als je delta modulatie op RGB zou gaan doen, dan gaat opvallen dat er contrastvermindering plaatsvindt. Dit komt doordat het contrast wordt bepaald door de som van de R+G+B waarde. Bij YCoCg zit dit anders, omdat het contrast vooral door het Y kanaal wordt bepaald. Ga je dan de CoCg kanalen moduleren, gaat het lastig worden om dat op het blote oog te zien.

Mathematisch gezien zal er verlies zijn, omdat een opeenstapeling van delta informatie uiteindelijk voor afwijkingen gaat zorgen (net zoals bij x264). Maar door de methode die gebruikt wordt, is dit lastig met het blote oog te zien. De ISO 29170 standaard specificeert ook dat dit geverifieerd moet worden met een dubbelblinde test, waarbij minstens 75% van de proefpersonen niet trefzeker het kwalitatief mindere beeld mag kunnen aanwijzen.

Lang verhaal kort, als je je druk maakt over DSC snap ik dat wel, maar ik vermoed wel dat je zonder side-by-side vergelijking het nooit zou kunnen weten.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyaankali
star-saber schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:23:
[...]

Hij is besteld. zal zeker een review achter laten.
Ik kijk er rijkhalzend naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merath
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Ook besteld, al lijken er wat leveringsproblemen te zijn. Megekko heeft de productpagina inmiddels verwijderd en levering van min reeds geplaatste bestelling is van 1 augustus naar 31 augustus gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyaankali
Merath schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 12:00:
Ook besteld, al lijken er wat leveringsproblemen te zijn. Megekko heeft de productpagina inmiddels verwijderd en levering van min reeds geplaatste bestelling is van 1 augustus naar 31 augustus gegaan.
Hopelijk met een al even interessante review als het scherm op jouw bureau staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

Merath schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 12:00:
heb je daar mail van gehad dat het 31 wordt ?
Edit: inmiddels mail dat het 31 wordt......

[ Voor 6% gewijzigd door star-saber op 25-07-2024 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyaankali
Voila, bij deze ook een exemplaar aangekocht. Mijn Dell UltraSharp U3011 mag na 14 jaar op pensioen.

[ Voor 31% gewijzigd door Cyaankali op 27-07-2024 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merath
Tevens een exemplaar bij Alternate besteld overigens, stond in eerste instantie op levering morgen. Maar ook voor deze levering vandaag een mail gehad over uitstel (8 augustus). We gaan zien welke eerst komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merath
Exemplaar van Alternate is zaterdag binnengekomen, eerder dan de eerdere aangegeven 8 augustus. Tot dusver: erg onder de indruk, zeer vloeiend en scherp beeld met aangename HDR effecten! Veel plezier met jouw aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

Merath schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 16:14:
Exemplaar van Alternate is zaterdag binnengekomen, eerder dan de eerdere aangegeven 8 augustus. Tot dusver: erg onder de indruk, zeer vloeiend en scherp beeld met aangename HDR effecten! Veel plezier met jouw aankoop.
Netjes. Die van Megekko nog nergens te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyaankali
Merath schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 16:14:
Bij deze eerst een exemplaar besteld via Bol vorige week en gisteren bleek dat het artikel opeens niet meer leverbaar is. Begrijpen wie begrijpen kan. Vervolgens het laatste exemplaar bij Alternate kunnen bemachtigen (oef) en het scherm wordt vandaag geleverd.

Erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

Hoe bevallen de schermen ? Ik wacht nog steeds.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyaankali
Ik heb er 1 dag van kunnen genieten maar heb mijn exemplaar al terug naar de winkel moeten brengen. Een zwarte streep over heel het beeldscherm dus m.a.w. een technisch defect.

Het is nu wachten op een nieuw exemplaar.
star-saber schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:50:
Hoe bevallen de schermen ? Ik wacht nog steeds.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

De mannen van Hardware Unboxed zagen geen verschil tussen DP2.1 en DP1.4 met DSC:
YouTube: DisplayPort 2.1 Tested: Essential for 4K 240Hz Monitors?

Ik krijg als het goed is komende week de Gigabyte Aorus FO32U2P binnen. Die heeft hetzelfde Samsung panel als de Asus PG32UCDM, maar heeft wel DP 2.1.

[ Voor 71% gewijzigd door MaZo op 12-08-2024 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MaZo schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 08:08:
[...]
De mannen van Hardware Unboxed zagen geen verschil tussen DP2.1 en DP1.4 met DSC:
YouTube: DisplayPort 2.1 Tested: Essential for 4K 240Hz Monitors?

Ik krijg als het goed is komende week de Gigabyte Aorus FO32U2P binnen. Die heeft hetzelfde Samsung panel als de Asus PG32UCDM, maar heeft wel DP 2.1.
Dit is wel een heel ander paneel dan de PG32UCDP (Glossy Samsung QD-OLED vs Matte LG WOLED).

Ik ben ook erg benieuwd naar de PG32UCDP. Voorheen naar de PG32UCDM gekeken maar het glanzende scherm en coil whine probleem (waar iedereen het over heeft) weerhielden mij ervan dit scherm aan te schaffen. Hopelijk is de P versie op deze 2 punten voor mij een betere match.

DP 2.1 vind ik niet boeiend. Power Delivery vind ik wel belangrijk en is op de Asus schermen beter dan de Gigabyte. Het update beleid schijnt bij Asus ook stukken beter te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Executor16 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 14:24:
[...]

Dit is wel een heel ander paneel dan de PG32UCDP (Glossy Samsung QD-OLED vs Matte LG WOLED).

Ik ben ook erg benieuwd naar de PG32UCDP. Voorheen naar de PG32UCDM gekeken maar het glanzende scherm en coil whine probleem (waar iedereen het over heeft) weerhielden mij ervan dit scherm aan te schaffen. Hopelijk is de P versie op deze 2 punten voor mij een betere match.

DP 2.1 vind ik niet boeiend. Power Delivery vind ik wel belangrijk en is op de Asus schermen beter dan de Gigabyte. Het update beleid schijnt bij Asus ook stukken beter te zijn.
PD van 65W is voldoende voor mij. Ik ben met name voor de Aorus gegaan i.v.m. future proofing en het design. De lagere input lag is ook mooi meegenomen. De Asus is me te gamery (wat overigens ook geldt voor de PG32UCDP) en de belachelijke VESA mount was ook een showstopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Mijn PG32UCDP is inmiddels ook onderweg, heb het scherm bij een kennis gezien en het matte is helemaal niet zo mat als ik gewend ben van mijn vorige IPS. Toch wel de hoofdreden voor mij om deze te kiezen boven een glossy QD-OLED. Ik ga het scherm namelijk vooral overdag met veel daglicht gebruiken en heb geen zin om gordijnen dicht te gaan doen.

Als je vooral in het donker gaat gamen of films kijken dan zou ik wel voor een QD gegaan zijn maar daar hebben we een tv voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

nog steeds 31 augustus hier als leverdatum bij megekko. schiet niet op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Bij Alternate en Bol was die vanmiddag nog op voorraad met 1 dag levertijd. Nu beide weer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1684272

Ik heb sinds een paar dagen de PG32UCDM maar die coilwhine is voor mij even nieuw. En ik ben ook zeer gevoelig voor geluidjes, mijn mobo, x570 aorus, hoor ik bv ook continue licht fluiten door dat rotfannetje erop. Sowieso zegt het nog niets als je veel Youtube reviews hebt bekeken blijkt wel, daar zie je echt NOOIT alle eigenaardigheden en onhebbelijkheden zoals coilwhone of zoals waar ik last van had, spontane blackouts, scherm dat een paar sec op zwart gaat en dan terugkomt (waar velen last van schijnen te hebben!!). Of soms komt hij zelfs niet meer terug en blijft zwart. De laatste pakweg 36 uur gaat het al een stuk beter dan in het begin, geen blackouts meer, na veranderen van instellingen en fw upgrade.

Men zegt her en der dat de M is te prefereren boven de P, meer scherpte door glossy enzo.
Zou ze wel eens naast elkaar willen zien, al denk ik dat de verschillen zeer klein zijn Het is een hoop geld E1500 voor een schermpje, veel meer dan ik ooit heb uitgegeven voor een PC onderdeel. Heb mij ook gek laten maken door al die Youtube reviews hoe subliem/superieur/baanbrekend etc hij wel niet was. Dat OLED en de 240hz....... Hele andere wereld zou het zijn dan gewoon LCD.
Ach, ik heb na die paar dagen vooral het idee dat het in-game wat kleurrijker is (glossy), en komt smeuiger over, niet sneller, eerder wat stroperiger, dan mijn vorige scherm, een 32inch LCD 75hz VA (HP Omen 32).
Is het de E1500 waard? Nee. :) Maar het is een prima ding vooralsnog, zonder dat ik hem nog maar 1 geluidje heb horen maken in ieder geval.
Maar zoals met eigenlijk alles, een stap vooruit valt vaak minder op dan een stap terug. De stap vooruit ging ook geleidelijk want niet in 1x alles optimaal ingesteld, waarschijnlijk nog steeds niet. Maar wellicht dat als ik na een tijdje de oude monitor weer zou aansluiten dat me dan pas vanalles opvalt (tegenvalt).

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1684272 op 18-08-2024 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik ben ook erg benieuwd naar mijn persoonlijke ervaring met het scherm. Ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik niet groter wil dan 27” op mijn bureau maar het beeld is toch wel subliem. Mocht ik last hebben van de Asus coil whine zoals op het M model of gaat ie na een week gebruik nog steeds “te groot” zijn, dan gaat ie waarschijnlijk wel retour. Het is inderdaad een flink bedrag dus dan verwacht je er ook alles van. Voor een fractie van de prijs heb je natuurlijk een 4k IPS die ook helemaal niet meer zo slecht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1684272

Ik begrijp dat zomaar kunnen terugsturen helemaal niet. Ik heb de mijne ook zo voorzichtig mogelijk uitgepakt, zoveel mogelijk plastic er nog op, zelfs met de folie op het scherm er nog op een dead pixel test gedaan. Ik zag zo niets, eentje wellicht rechtsboven, voorizchtig eraf gehaald en de vermoedelijke dead pixel verdween met de folie :) Lijkt dat ik een perfect exemplaar heb getroffen, dat was een van mijn grootste, zo niet de grootste, vrees. Dead pixels en weer moeten terugsturen en kosten/gedoe eromheen. Inmiddels alle plasticjes van de voet enzo afgehaald want heb er wel vertrouwen in.

Maar voor hen is het dan toch een 2e handsje geworden die ze niet zomaar weer naar iemand kunnen opsturen dus kostenpost van minstens een paar 100E?

Overigens, te groot is het eigenlijk nooit, dat denk je nog wel eens vooraf, maar dat went snel en wil je niet meer terug. Ik denk momenteel al een jaar of 7-8 dat 32 wel het ideale is, omdat ik al die tijd 32 gebruik, waarvan ik in het begin ook dacht dat het misschien te groot zou zijn. Maar groter zou waarschijnlijk ook prima zijn. Al is er volgens mij niet in 16:9 groter dan 32 dan ineenss naar 42 ofzo te gaan, dat is wel een raar grote stap en mij echt wel te groot op hooguit een metertje afstand.

Het verbaast mij juist dat er nog steeds mensen zijn die 27inch gebruiken en komt op mij zo klein over op papier, al hebben mijn ouders ook zoeen en daar mis ik dan weer weinig aan en vind ik ook best fors.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1684272 op 18-08-2024 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Monitor is binnen. Eerste ervaringen: WOW! Snelle LCD pixel test toont geen rare pixels. Verschillende testen gedaan met scherm aan/uit/standby en ook helemaal geen coil whine tot nu toe. Qua coating ook meteen wel overtuigd dat ik voor het juiste scherm ben gegaan. Ik zit op dit moment precies naast een raam en op mijn MacBook Pro is het toch vaak wel hinderlijk. Zelfs op de Asus zie ik hier en daar nog een schittering maar dat is omdat ik er nu erg op let natuurlijk. Waarschijnlijk zal ik me meer gaan ergeren aan het glossy scherm van de QD-OLEDS en dat het dan paars uitslaat dan dat ik hierop (heel misschien) iets moet op inleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyaankali
Executor16 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:49:
Monitor is binnen. Eerste ervaringen: WOW! Snelle LCD pixel test toont geen rare pixels. Verschillende testen gedaan met scherm aan/uit/standby en ook helemaal geen coil whine tot nu toe. Qua coating ook meteen wel overtuigd dat ik voor het juiste scherm ben gegaan. Ik zit op dit moment precies naast een raam en op mijn MacBook Pro is het toch vaak wel hinderlijk. Zelfs op de Asus zie ik hier en daar nog een schittering maar dat is omdat ik er nu erg op let natuurlijk. Waarschijnlijk zal ik me meer gaan ergeren aan het glossy scherm van de QD-OLEDS en dat het dan paars uitslaat dan dat ik hierop (heel misschien) iets moet op inleveren.
Fijn om te lezen dat je er zo gelukkig mee bent. Ik had helaas pech en wacht op een tweede exemplaar bij Alternate als ze terug binnen zijn.

• star-saber

star-saber

Ryzen

Heeft iemand het scherm al mogen ontvangen vanuit megekko? Mail gekregen uitgesteld tot 28-9....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-06 16:57
Anoniem: 1684272 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:09:
Ik heb sinds een paar dagen de PG32UCDM maar die coilwhine is voor mij even nieuw. En ik ben ook zeer gevoelig voor geluidjes, mijn mobo, x570 aorus, hoor ik bv ook continue licht fluiten door dat rotfannetje erop.
Coil whine is wel iets dat met gebruik op een gegeven moment minder kan worden of zelfs weg kan gaan. Ik had, best forse, coil whine met mijn RTX 4090. Na een paar maanden was het een stuk minder en inmiddels (1,5 jaar later) is het zelfs bijna verdwenen. Ik weet eigenlijk niet hoe dit precies werkt 🤔.

• SuaveKadaver
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-01 09:32
Weet iemand toevallig of de compressie ook invloed heeft op input lag? Misschien zelfs output lag van de comprimerende videokaart?

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wendell van Level1Tech heeft er een video over gemaakt. Vandaar dat ik bij dit topic kwam. HDMI krijg je dus alles wel voor elkaar maar DP1.4 niet, gemiste kans. Maar er komt nog een Gigabyte variant uit met wel DP2 met hetzelfde paneel, wellicht ook het wachten waard gezien de prijs en de geen voorraad.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 15:51
ik ben ook erg geinteresseerd in een OLEd scherm met mat afwerking.
Dit is op dit moment de enige OLED met mat scherm toch?
Ik wil weer een 32 inch scherm en geen 34 ultrawide o.i.d.
Ik lees net van degene hierboven met een scherm van Gigabyte, dat is dus ook een mat scherm?
enig idee wanneer dat komt?

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

beebie121 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:07:
ik ben ook erg geinteresseerd in een OLEd scherm met mat afwerking.
Dit is op dit moment de enige OLED met mat scherm toch?
Ik wil weer een 32 inch scherm en geen 34 ultrawide o.i.d.
Ik lees net van degene hierboven met een scherm van Gigabyte, dat is dus ook een mat scherm?
enig idee wanneer dat komt?
De Gigabyte zou het zelfde OLED paneel hebben. Ik weet niet of de afwerking van matte bovenop het paneel of in het paneel zit.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyaankali
Oef, net een tweede exemplaar mogen ontvangen en dat werkt wel naar behoren. Veel succes aan allen die nog op een exemplaar zitten te wachten. Het is blijkbaar geen evidentie.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 15:51
Op dit scherm zit wel een KVM switch toch?

Wil eigenlijk naar OLED maar heb aantal eisen:
32" (heb een ander 32"scherm en wil dat ze bij elkaar passen)
OLED
KVM (voor mij erg belangrijk)
Mat scherm (ik haat spiegelingen, heb dat ook met mijn OLED Tv. maar die kijk ik alleen savonds dus vind ik het minder probleem)

<zucht> vind het allemaal maar lastig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
beebie121 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 18:04:
Op dit scherm zit wel een KVM switch toch?

Wil eigenlijk naar OLED maar heb aantal eisen:
32" (heb een ander 32"scherm en wil dat ze bij elkaar passen)
OLED
KVM (voor mij erg belangrijk)
Mat scherm (ik haat spiegelingen, heb dat ook met mijn OLED Tv. maar die kijk ik alleen savonds dus vind ik het minder probleem)

<zucht> vind het allemaal maar lastig.
https://rog.asus.com/moni...swift-oled-pg32ucdp/spec/
KVM Switch: Yes
Pagina: 1