Op zondag heb ik *knip* Commerciële dienst om hulp gevraagd ivm het niet werken van internet op mijn IMac.
Na te zijn gebeld en een terugbel afspraak te hebben gemaakt voor de volgende dag, werd mij direct een Tikkie met een betaal verzoek gestuurd van €58. ook zou men mij nog een bevestigingsmail sturen, deze heb ik nooit gehad.
Aangezien ik maandagochtend zelf de problemen heb kunnen verhelpen met mijn internet verbinding, heb ik de gene die mij heeft gebeld een bericht gestuurd dat hulp niet meer nodig was.
Deze ochtend een factuur van *knip* Commerciële dienst gehad van een bedrag van €46,50, let wel voor een Bel afspraak, er is niemand op mijn adres langs geweest.
Omschrijving Bedrag Totaal Btw
1 x Gemist/Te laat geannuleerde afspraak
Klant heeft niet (tijdig) geannuleerd of was niet aanwezig
tijdens de afspraak.
Minimale afname in rekening gebracht conform de
voorwaarden. Zie de voorwaarden in de
afspraakbevestigingmail of op onze website.
Voorwaarden zijn 9 kantjes lang....
Vindt het mede gezien het direct sturen van een Tikkie en 2 verschillende bedragen een beetje op een scam lijken.
Hoe hier mee om te gaan?
Na te zijn gebeld en een terugbel afspraak te hebben gemaakt voor de volgende dag, werd mij direct een Tikkie met een betaal verzoek gestuurd van €58. ook zou men mij nog een bevestigingsmail sturen, deze heb ik nooit gehad.
Aangezien ik maandagochtend zelf de problemen heb kunnen verhelpen met mijn internet verbinding, heb ik de gene die mij heeft gebeld een bericht gestuurd dat hulp niet meer nodig was.
Deze ochtend een factuur van *knip* Commerciële dienst gehad van een bedrag van €46,50, let wel voor een Bel afspraak, er is niemand op mijn adres langs geweest.
Omschrijving Bedrag Totaal Btw
1 x Gemist/Te laat geannuleerde afspraak
Klant heeft niet (tijdig) geannuleerd of was niet aanwezig
tijdens de afspraak.
Minimale afname in rekening gebracht conform de
voorwaarden. Zie de voorwaarden in de
afspraakbevestigingmail of op onze website.
Voorwaarden zijn 9 kantjes lang....
Vindt het mede gezien het direct sturen van een Tikkie en 2 verschillende bedragen een beetje op een scam lijken.
Hoe hier mee om te gaan?
[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 23-07-2024 09:01 . Reden: Naam bedrijf weggehaald conform beleid ]