Wat voor bijzonders moeten we zien in dat screenshot?
Dat blauwe deel onderin? Er staat Republic of Gamers in en "press Escape to exit" dus zal iets van je Asus meuk zijn.
Edit: aan die groene K te zien draai je Kaspersky AV? Als je je zorgen maakt over hackers zou ik geen RU software gebruiken
Dat blauwe deel onderin? Er staat Republic of Gamers in en "press Escape to exit" dus zal iets van je Asus meuk zijn.
Edit: aan die groene K te zien draai je Kaspersky AV? Als je je zorgen maakt over hackers zou ik geen RU software gebruiken
[ Voor 31% gewijzigd door sh4d0wman op 23-07-2024 03:30 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dus dit is iets nieuw dat asus doet dan, welja nog nooit kwam deze splash screen dus het leek enorm verdacht.
Bedankt voor de tip.
Bedankt voor de tip.
Mwa, ik helemaal niet. Virussen proberen meestal juist onopvallend te blijven en je hele pc onbruikbaar te maken. En splash screen zonder noemenswaardige andere problemen zou oliedom zijn omdat mensen zoals jij dan meteen op zoek gaan naar virussen
Toch zeer invasief... maar theeft wellicht te maken met de olympische spelen en het is maar 1x gebeurd dus np.
Waarom laat je het überhaupt aan staan? Invasief is het sowieso en het heeft niet de beste naam in computer land.
Zet het hier altijd uit. Geen idee wat ik daardoor voor moois mis maar de computer werkt zonder ook goed.
Zet het hier altijd uit. Geen idee wat ik daardoor voor moois mis maar de computer werkt zonder ook goed.
Nickname does not reflect reality
Mja als armoury crate nog veel zoiets doet, zoek ik wel een alternatief.
Pagina: 1