Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoGraper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-02 20:35
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Spiegelhoesje/Mirrorcover

Wat is je budget?
Maakt niet echt uit

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
mijn telefoon te beschermen en bij meldingen direct iets te zien zonder de cover open te hoeven doen

Wat heb je zelf al gevonden?
Dat deze hoesjes bijna overal te koop zijn voor Samsung en Iphone modellen, soms ook Chinese modellen

Welke vragen heb je hier nog over?
Zoek al tijden naar zo'n heerlijk hoesje, lang geleden voor mijn Honor nog wel (in het buitenland) kunnen bestellen, maar voor mijn vorige (Moto G60s) niets kunnen vinden, en nu ook weer niet voor mijn huidige en nieuwe Edge 50 Fusion

Wie o wie weet waar je deze kunt aanschaffen, maakt niet uit waar....

Groetr, Leo.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:34
Ja, dat heb je met minder populaire modellen als risico helaas. Volgende keer zou ik eerst kijken of de hoesjes er zijn voor je de telefoon aanschaft. Maar voor nu nog wat suggesties, want ik vond ze online ook niet.

Je zou op de markt langs kunnen gaan en hoesjes passen die daar verkocht worden.

Mogelijk zou je nog kunnen kijken of je gewoon een bestaand hoesje kunt laten wrappen ergens met spiegelfolie?

Of je zoekt een partij die dit op maat wil en kan maken.