Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Spiegelhoesje/Mirrorcover
Wat is je budget?
Maakt niet echt uit
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
mijn telefoon te beschermen en bij meldingen direct iets te zien zonder de cover open te hoeven doen
Wat heb je zelf al gevonden?
Dat deze hoesjes bijna overal te koop zijn voor Samsung en Iphone modellen, soms ook Chinese modellen
Welke vragen heb je hier nog over?
Zoek al tijden naar zo'n heerlijk hoesje, lang geleden voor mijn Honor nog wel (in het buitenland) kunnen bestellen, maar voor mijn vorige (Moto G60s) niets kunnen vinden, en nu ook weer niet voor mijn huidige en nieuwe Edge 50 Fusion
Wie o wie weet waar je deze kunt aanschaffen, maakt niet uit waar....
Groetr, Leo.
Ik zoek een?
Spiegelhoesje/Mirrorcover
Wat is je budget?
Maakt niet echt uit
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
mijn telefoon te beschermen en bij meldingen direct iets te zien zonder de cover open te hoeven doen
Wat heb je zelf al gevonden?
Dat deze hoesjes bijna overal te koop zijn voor Samsung en Iphone modellen, soms ook Chinese modellen
Welke vragen heb je hier nog over?
Zoek al tijden naar zo'n heerlijk hoesje, lang geleden voor mijn Honor nog wel (in het buitenland) kunnen bestellen, maar voor mijn vorige (Moto G60s) niets kunnen vinden, en nu ook weer niet voor mijn huidige en nieuwe Edge 50 Fusion
Wie o wie weet waar je deze kunt aanschaffen, maakt niet uit waar....
Groetr, Leo.