[Detonator4] CPU -5° c na installatie

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:59

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb mijn vraag voorlopig hier maar eventjes geplaatst, misschien wel een move naar DOC

Ik heb gisteren de nieuwe detonators voor Win2k geïnstalleerd. Ik kijk dagelijks op mijn "PC Alert III" (Programma van MSI) en nu blijkt dat mijn CPU maar 46°c wordt i.p.v de gebruikelijke 51°c :?

Heeft iemand hier een theorie over, of is het weer zoiets van "Tsja, hoe zou dat nu kunnen."

20*350ZO45°

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:02

mvds

Totally awesome!

Ehh, en de rest van de temperaturen? Is je casetemp toevallig ook nog gedaald?

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:08

EraZor

Don't mention the war

Op dinsdag 11 september 2001 09:35 schreef obsidian het volgende:
Ehh, en de rest van de temperaturen? Is je casetemp toevallig ook nog gedaald?
Door de drivers? lijkt me sterk :p

Denk eerder dat het met de read-out van de sensors te maken heeft, net als die bios update van de kt7(a) destijds. De werkelijke temps zullen dus niet veranderd zijn, alleen de interpretatie ervan.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:59

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 09:39 schreef EraZor het volgende:
De werkelijke temps zullen dus niet veranderd zijn, alleen de interpretatie ervan.
Zoiets dacht ik dus ook al. Mijn casetemp is gewoon wel hetzelfde gebleven 32°c op dit moment.

20*350ZO45°

Verwijderd

niet toevallig een raam open gezet ? ;)

• mvds
  • Laatst online: 16:02

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 11 september 2001 09:39 schreef EraZor het volgende:

[..]

Door de drivers? lijkt me sterk :p

Denk eerder dat het met de read-out van de sensors te maken heeft, net als die bios update van de kt7(a) destijds. De werkelijke temps zullen dus niet veranderd zijn, alleen de interpretatie ervan.
Ik bedoelde doordat het buiten nu ook veel minder warm is, misschien was daardoor de casetemp wel gedaald. Dan zou de CPU temp ook meedalen. Maar de drivers van je GF hebben geen fuck te maken met je sensoren op je mobo. Dus misschien iets anders?

Werd misschien je CPU door de oude drivers belast ofzo? CPU belasting omlaag, temp omlaag.

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 11:08 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ik bedoelde doordat het buiten nu ook veel minder warm is, misschien was daardoor de casetemp wel gedaald. Dan zou de CPU temp ook meedalen. Maar de drivers van je GF hebben geen fuck te maken met je sensoren op je mobo. Dus misschien iets anders?

Werd misschien je CPU door de oude drivers belast ofzo? CPU belasting omlaag, temp omlaag.
Iets in die richting?? Ik zal ze zo ook eens installen.. :Y) Misschien dat er nu meer wordt overgelaten aan de Processing Unit van de GoForce =)

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

misschien is het je opgevallen dat het buiten ook 5 graden kouder is! REGEN REGEN.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 19:38
droogkloot :)
Pagina: 1