Montageplaat Eufy S220 (2K)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 24Flight
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 20-07-2024
In reactie: in mijn Eufy verpakking (S220) zat slecht 1 muurplaatje (Mounting Bracket). Nergens in de beschrijving of doos staat dat er 2 van die bevestigingsplaatjes zouden zitten.

Ik heb een ander probleem - inmiddels gebruiken wij de Eufy Video Deurbel S220 (2K) al meer dan een jaar tot volle tevredenheid. Er zit standaard een batterij in de deurbel maar wij hebben ervoor gekozen om de deurbel bedraad aan te sluiten... de huidige trafo bleek goed te voldoen.

Toch liep de batterij af en toe helemaal leeg... waardoor we genoodzaakt waren om de deurbel uit de houder te halen om de batterij op te kunnen laden. Nu is onderin het houdertje (Mounting Bracket) een plastic lipje afgebroken waardoor de deurbel niet meer vastgeklikt kan worden bij het terugplaatsen.-

Ik zoek het hele internet af naar een webshop om een nieuw muurplaatje (houder) te kopen maar de enieg werkende site is een Amerikaanse waar je alleen kunt bestellen als je een inwoner van de usa bent.

Ik heb de Eufy helpdesk al gecontacteerd maar krijg een computer geprogrammeerde stem die mijn verzoek om zo´n plaatje ergens te bestellen niet begrijpt. Een hele nieuwe bell bestellen omdat alleen het lije in de houder kapot is... zou te triest voor woorden zijn.

Op internet vindt ik alleen shops (Amazon, Bol.com etc etc) Angel Bracket kunnen leveren maar daar schiet ik helemaal niets mee op omdat de bestaande houder daarop gemonteerd moet worden en de deurbel nog steeds niet vastgeklikt kan worden. Ee schroef inde onderkant draaien is nogal drastisch

Dus wie kan mij helpen aan zo´n betrouwbare webshop adres in Nederland, belgie of Duitsland war ik een origineel muurplaatjes voor mijn S220 (T8210) deurbell kan bestellen??

groetjes Jan

Crossposten en al helemaal topichijacking wordt niet gewaardeerd => eigen topic

[ Voor 2% gewijzigd door Septillion op 22-07-2024 09:34 ]

Alle reacties

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

24Flight schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:00:
Toch liep de batterij af en toe helemaal leeg... waardoor we genoodzaakt waren om de deurbel uit de houder te halen om de batterij op te kunnen laden. Nu is onderin het houdertje (Mounting Bracket) een plastic lipje afgebroken waardoor de deurbel niet meer vastgeklikt kan worden bij het terugplaatsen.-
Het is sowieso gewoon absurd om een oplaadbare deurbel te hebben, tenzij er nooit eerder een deurbel heeft gehangen en in je nieuwbouwwoning geen rekening gehouden is met het moeten kunnen plaatsen hiervan kun je gewoon de bestaande kabel gebruiken om je deurbel van een voeding te voorzien.
Dus wie kan mij helpen aan zo´n betrouwbare webshop adres in Nederland, belgie of Duitsland war ik een origineel muurplaatjes voor mijn S220 (T8210) deurbell kan bestellen??
Moet het persé een origineel plaatje zijn? Want je kunt in theorie gewoon met een 3D-printer (of de vele mensen die die diensten aanbieden via V&A) een ander plaatje (laten) printen dat ook past

• 24Flight
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 20-07-2024
Nee dat hoeft niet perse.... maar 3d zo´n plaatje laten printen ... zonder het originele plaatje lijkt me moeilijk en wellicht duur?

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

24Flight schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:16:
Nee dat hoeft niet perse.... maar 3d zo´n plaatje laten printen ... zonder het originele plaatje lijkt me moeilijk en wellicht duur?
Nee hoor, daar zijn gewoon heel wat modellen voor te vinden, als daar het deel dat je mist tussen zit is het een paar euro om iemand die te laten printen.