Verwijderd
met tone zou ie het moeten doen,
Tone betekent dat hij alle toetsdrukken doorstuurt als tonen (dat hoor je bevoorbeeld als je de hoorn optilt en een nummer tikt)
Pulse betekent dat hij (dacht ik) via klikjes of stroomverschillen (zoals bij die oude telefoons met zo'n draaischijf) een nummer kiest
Met tone zouden die centrale's gewoon moeten werken...
Tone betekent dat hij alle toetsdrukken doorstuurt als tonen (dat hoor je bevoorbeeld als je de hoorn optilt en een nummer tikt)
Pulse betekent dat hij (dacht ik) via klikjes of stroomverschillen (zoals bij die oude telefoons met zo'n draaischijf) een nummer kiest
Met tone zouden die centrale's gewoon moeten werken...
Hoe kan ik dat instellen dan,
ik weet nog dat ik met een oud toestel een bepaalde combinatie van toestel in moest drukken.
Ik weet echter deze combinatie niet op dit toestel .
HELP
ik weet nog dat ik met een oud toestel een bepaalde combinatie van toestel in moest drukken.
Ik weet echter deze combinatie niet op dit toestel .
HELP
Als je 'm nog hebt: in de gebruiksaanwijzing kijken?
Zo niet: wat is het typenummer -> ga naar Google -> type in
en dan moet je vast wel iets nuttigs kunnen vinden.
Zo niet: wat is het typenummer -> ga naar Google -> type in
en dan moet je vast wel iets nuttigs kunnen vinden.
Ik denk dat je toetsen niet werken omdat je centrale op databeveiliging staat.
Door de 'ruis' van modems wil een centrale nog wel eens gek doen en dan kun je databeveiliging inschakelen.
Telefooncentrales komen van ver na de pulse tijd dus dat ie alleen op pulse werkt lijkt me érg sterk.
Door de 'ruis' van modems wil een centrale nog wel eens gek doen en dan kun je databeveiliging inschakelen.
Telefooncentrales komen van ver na de pulse tijd dus dat ie alleen op pulse werkt lijkt me érg sterk.