Beste allemaal, graag advies aan mijn aanschaf. Bedankt
- Begane grond: 1 single-split Haier 6.2 Kw voor een grote woon kamer van 49m2, buiten-unit op de grond
- 1e verdieping: 4 single-split Haier 2.7 kw voor 4 slaapkamer (13,13,10,7 M2), buiten-units naast op de muur
- 2e verdieping (zolder): 1 single-split Haier 3.5 Kw voor 1 master slaapkamer (20 M2), buiten-unit vertical gehangd op de dakkapel
, afstand van iedere binnen-unit naar zijn buiten-unit is maximaal 3 m
Bouwjaar 1967, spouwmuur geisoleerd met EPS grijze parels, vloer geisoleerd met 10cm PIR platen, 2-onder-1, 3 laags, muur oppervlak 109.5 m2 (vloer oppervlak 9,5 m * 6,2m) waar 46m2 zijn HR++ ramen.
De aannemer denkt om 3 dagen bezig te zijn, een team van 2,5 mensen.
Extra vraagje: hoeveel koste dit ongeveer: De meterkast moet vervangen worden, en 6 stopcontacten geaard moeten worden (via de kruipruimte)
In photo's beneden: zwarte rechthoeken zijn de buiten-units
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LJ8gYLQGcn1KsbqBRLMlXw2n.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3No61Jo5uq3NKLx0WSKB6bX2.jpg?f=fotoalbum_large)
Metekast is misschien sinds de bouwjaar, ik heb geen verstand van het aarden van de stopcontacten
Is dit redelijk ? hoeveel zijn de materialkosten zijn ongeveer ?
Bij mij krijg ik een offerte van 9600 Eu inc. montage voor- Begane grond: 1 single-split Haier 6.2 Kw voor een grote woon kamer van 49m2, buiten-unit op de grond
- 1e verdieping: 4 single-split Haier 2.7 kw voor 4 slaapkamer (13,13,10,7 M2), buiten-units naast op de muur
- 2e verdieping (zolder): 1 single-split Haier 3.5 Kw voor 1 master slaapkamer (20 M2), buiten-unit vertical gehangd op de dakkapel
, afstand van iedere binnen-unit naar zijn buiten-unit is maximaal 3 m
Bouwjaar 1967, spouwmuur geisoleerd met EPS grijze parels, vloer geisoleerd met 10cm PIR platen, 2-onder-1, 3 laags, muur oppervlak 109.5 m2 (vloer oppervlak 9,5 m * 6,2m) waar 46m2 zijn HR++ ramen.
De aannemer denkt om 3 dagen bezig te zijn, een team van 2,5 mensen.
Extra vraagje: hoeveel koste dit ongeveer: De meterkast moet vervangen worden, en 6 stopcontacten geaard moeten worden (via de kruipruimte)
In photo's beneden: zwarte rechthoeken zijn de buiten-units
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LJ8gYLQGcn1KsbqBRLMlXw2n.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3No61Jo5uq3NKLx0WSKB6bX2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WKD5oQdZVLdxJmkJuqUkbDt7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UJAk4YuyQkQMQpXvWS87EE5S.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door noucmen op 21-07-2024 23:19 ]