Mijn vraag:
Ik heb een zonnescherm overgenomen en deze opgehangen. Alles was goed en hing recht. Echter wouden wij hem wat schuiner naar beneden hebben dus zijn we aan het afstellen gegaan (en toen ging het mis
).
Het resultaat is dat hij nu wel schuiner hangt maar dat hij totaal ontregelt is. Wij dachten het opgelost te hebben door hem helemaal uit te klappen en daarna hem volledig waterpas te hebben. Alleen bij het inklappen ging hij weer helemaal scheef. Inmiddels hebben wij aan alle bouten gezeten en klopt er niets meer van
Heeft iemand een tip hoe wij dit weer goed kunnen krijgen want eigenlijk weten wij nu niet meer wat we aan het doen zijn
Link naar een filmpje van hoe de situatie nu is: Klik
Zoals je ziet is het zonnescherm ingeklapt aan de linkerkant te hoog en uitgeklapt aan de rechterkant te hoog.
Hierbij afbeeldingen van het systeem wat hij hebben:

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Brustor zonnescherm (type weet ik niet).
Link naar handleiding die er hetzelfde uitziet als ons zonnescherm: Klik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Aan diverse bouten gedraaid.
- YouTube filmpjes gekeken maar dit type niet kunnen vinden.
- Op google gezocht.
- Op Tweakers gezocht.
Ik heb een zonnescherm overgenomen en deze opgehangen. Alles was goed en hing recht. Echter wouden wij hem wat schuiner naar beneden hebben dus zijn we aan het afstellen gegaan (en toen ging het mis
Het resultaat is dat hij nu wel schuiner hangt maar dat hij totaal ontregelt is. Wij dachten het opgelost te hebben door hem helemaal uit te klappen en daarna hem volledig waterpas te hebben. Alleen bij het inklappen ging hij weer helemaal scheef. Inmiddels hebben wij aan alle bouten gezeten en klopt er niets meer van
Heeft iemand een tip hoe wij dit weer goed kunnen krijgen want eigenlijk weten wij nu niet meer wat we aan het doen zijn
Link naar een filmpje van hoe de situatie nu is: Klik
Zoals je ziet is het zonnescherm ingeklapt aan de linkerkant te hoog en uitgeklapt aan de rechterkant te hoog.
Hierbij afbeeldingen van het systeem wat hij hebben:

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Brustor zonnescherm (type weet ik niet).
Link naar handleiding die er hetzelfde uitziet als ons zonnescherm: Klik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Aan diverse bouten gedraaid.
- YouTube filmpjes gekeken maar dit type niet kunnen vinden.
- Op google gezocht.
- Op Tweakers gezocht.
[ Voor 7% gewijzigd door knorde op 22-07-2024 08:52 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl