Goedendag, recent heb ik een een ASROCK B760 PRO RS4 Wifi aangeschaft icm. een Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular V2. Daarnaast bevat het systeem ook een i5 12400F, 2x 16GB Corsair Vengeance DDR4 sticks, een 3060TI, een 2TB M2 ssd in een Montech X3 case. Ik zit echter nu een beetje met mijn handen in mijn haren want de PC start, LEDs doen het, fans draaien,en ik kreeg zelfs een bootscherm te zien. Ik heb hierna de PC afgesloten om de PSU vast te zetten in de case en heb volgens mij toen ook nog wat kleine cable management gedaan. Daarna echter wil de PC nog wel opstarten, leds doen het, fans draaien prima, GPU licht op en fans draaien, maar ik krijg maar geen output. Ik heb 2 monitors geprobeerd, meerdere HDMI ports op de GPU en ook de onboard graphics doen het niet.Het is al een tijd geleden dat ik een PC in elkaar heb gezet en vermoed dus dat ik iets verkeerd heb gedaan heb met de kabels. Ik ontbreek volgens mij een ATX12v kabel, op het moment heb ik daar een CPU kabel in om te proberen of dat zou werken maar tevergeefs. Iemand suggesties? Hoort er een ATX12v kabel bij deze PSU te zitten of heb ik deze eventueel verloren in de massa van kabels haha? Ik hoor graag terug. (P.s. ik heb ook een andere PCIE slot geprobeerd)
Ik vind het vooral gek dat ik eerst wel een bootscherm kreeg te zien met daarop systeeminfo, opmerkelijk genoeg gaf het ook maar 16GB ram aan terwijl ik 2x 16GB sticks heb. Wellicht ook relevant.
Groeten,
Dirk
Ik vind het vooral gek dat ik eerst wel een bootscherm kreeg te zien met daarop systeeminfo, opmerkelijk genoeg gaf het ook maar 16GB ram aan terwijl ik 2x 16GB sticks heb. Wellicht ook relevant.
Groeten,
Dirk