Hulp nodig bij vinden juiste koelkast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een nieuwe inbouwkoelkastinbouwkoelvriescombi. De huidige heeft veel condensvorming en is aan de binnenkant erg versleten. Belangrijk is dat de nieuwe koelvries nofrost heeft.

Momenteel hebben wij een Siemens KI38VA50. Hiervoor is destijds gekozen omdat deze een lage vriezerdeur heeft waardoor deze goed aansluit bij het aanrecht. Op mijn zoektocht kom ik geen vervanger tegen met dezelfde maten wellicht is er een Tweaker met verstand van koelvriescombi die mij kan helpen? Ik sta ook open voor Miele of Liebherr als dat past.

Maten:
- hoogte 178 cm
- Deur op deur montage
- Breedte 56cm
- Diepte 55 cm
- Deur vriesvak hoogte 56cm
- Buitendeuren 127cm en 72 cm hoog
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F77f_o6E5WZPM8MSKzSZpTizPbo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DkGhcpny4jT8HLzsDpm4GRP8.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Siemens KI87SAFE0 lijkt te passen omdat de bovenkant van de vriesdeur maar 2 cm hoger is. Deze heeft echter geen nofrost. 😕

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:02
Je wilt dus geen koelkast maar een koel-vries combinatie?

Maar: het is een inbouw. Belangrijkste is dan vooral op welke hoogte de splitsing tussen de keukendeurtjes zijn. De splitsing tussen deze twee delen moet namelijk bij de inbouw passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 15:13
Liebherr heeft een handige tool op de website waarmee je kunt checken welke combinaties er passen:
https://www.liebherr-home.nl/vervangingsmodule/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Topicstarter
Dank. Die vervangingsmodule geeft al een paar extra opties van Liebherr!

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||