Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:38
Mijn dochter van 13jaar is op scoutskamp zonder haar gsm (Samsung m52) maar ze vroeg aan mijn vrouw om haar Snap chat reeks bij te houden... Mijn vrouw is echter haar patroon vergeten en teveel pogingen gewaagd (nu 24u uitgesloten). We kunnen haar niet contacteren...

Maar de smartphone wordt nochtans beheerd met Family Link (we hebben dit verlengd toen ze 13 jaar werd) door mijn vrouw en ik. In Family Link
heb je de optie om het apparaat van je kind te ontgrendelen https://support.google.com/families/answer/7307262?hl=nl

Ik zie nergens een optie in de lockscreen van haar gsm om de parent code in te voeren?
Weet iemand wat we fout doen? Als een apparaat wordt beheerd door de ouders moeten we dit toch open kunnen doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:05
Bij de vingerafdruk scanner versie kun je van beneden naar boven vegen en dan komt de mogelijkheid de pin code in te voeren.
Misschien dat dat ook werkt bij een patroon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:54
We hebben het geprobeerd, het is niet gelukt. Jammer. Na het kamp kan ze het zelf weer bijhouden.

Raken geen mensen gewond door een snapchat account niet bijgehouden wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:03

Barrycade

Through the...

Papaaah dan gaan mijn streaks er aan!

Super belangrijk want anders blijven er mensen ongelezen staan...wel meer dan 4 uur enzo.

Geen idee joh, weet denk ik wel waar die piek in mentale gezondheidsproblemen bij jonge meiden vandaan komt.

En de mentale problemen bij hun ouders. Been that done that en snap er ook niets van.

[ Voor 20% gewijzigd door Barrycade op 21-07-2024 22:24 ]