Mijn vraag
...Ik heb een OLED65GX6LA waarvan de Magic Remote ineens niet meer is gaan werken:
• Uiteraard batterijen vervangen
• Gereset en opnieuw gepaird
• TV uitgezet en alles losgekoppeld (Chrome stick via HDMI en Ziggo Kaart)
Als ik alles opstart blijft de Powerknop rood branden. En op het scherm verschijnt de melding “ sluit een USB-opslag voor Live Playback”. Die melding kan ik niet wegkrijgen en verder reageert de TV op niets van de remote (Home, Volume etc). Hij is wel zichtbaar want de cursor zwiept over het scherm als ik de remote beweeg.
Heb ook maar een USB stick in de TV gestopt om te kijken of dat het probleem oplost, maar helaas.
Nieuwe remote kopen of hebben jullie nog een tip?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...Ik heb een OLED65GX6LA waarvan de Magic Remote ineens niet meer is gaan werken:
• Uiteraard batterijen vervangen
• Gereset en opnieuw gepaird
• TV uitgezet en alles losgekoppeld (Chrome stick via HDMI en Ziggo Kaart)
Als ik alles opstart blijft de Powerknop rood branden. En op het scherm verschijnt de melding “ sluit een USB-opslag voor Live Playback”. Die melding kan ik niet wegkrijgen en verder reageert de TV op niets van de remote (Home, Volume etc). Hij is wel zichtbaar want de cursor zwiept over het scherm als ik de remote beweeg.
Heb ook maar een USB stick in de TV gestopt om te kijken of dat het probleem oplost, maar helaas.
Nieuwe remote kopen of hebben jullie nog een tip?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...