Layout op Tweakers & Got

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slane147129
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:42
Hi,

Excuses als dit niet in de juiste forumdeel gepost wordt.

Momenteel ziet de layout van de Pricewatch en Forum er zo uit bij mij. Eerst zie ik de filterpanel en daaronder pas de threads. Zie bijlage met foto.

Hoe en waar kan ik dit aanpassen zodat de filterpanel links van het scherm is en de threads aan de rechterkant?

Thanks!

Slane

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fYSLi-Rd_K6u-o8TE-HqJn7Du54=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CY2jxslsy6uf23qoUNEuwjn3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:13

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Modjes lossen geen bugs op, dat laten we aan de devvers over. Laat ik dit topic dus even over de schutting schoppen. :)

Schop een modje => Stoute bugs

Overigens lijkt dit op het eerste gezicht heel sterk op Hele lege pagina bij V&A, scrollen voor advertenties?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
En wat is de resolutie van jouw viewport?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slane147129
XWB schreef op zondag 21 juli 2024 @ 12:08:
En wat is de resolutie van jouw viewport?
Volgens de website whatismyviewport.com : 1034 × 924 en komt de filterpanel wel naast de threads.

Maak ik mijn browser breder dan komt de threads onder de filterpanel te staan zoals in de URL die Dirk heeft aangehaald (om en nabij de 1044 × 924px.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slane147129
Hoe kan ik dit oplossen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

crisp

Devver

Pixelated

slane147129 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 12:52:
Hoe kan ik dit oplossen eigenlijk?
Ik kan het niet (meer) repoduceren. Naar aanleiding van Hele lege pagina bij V&A, scrollen voor advertenties? hebben we een soortgelijk (hetzelfde?) probleem opgelost. Je zou nog kunnen proberen om je browsercache eens te legen.

We gaan de layout van deze listings wel binnenkort aanpassen, waarbij we waarschijnlijk css grid gaan gebruiken ipv de huidige floats; daarmee zullen dit soort problemen ook niet meer voor kunnen komen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slane147129
Browsercache geleegd maar heeft niet geholpen.

Ik wacht op de aanpassing dan wat betreft de layouts!
Pagina: 1