Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahied10
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-09 22:50
Goedemorgen,

Hieronder mijn hoofdpijndossier die ik graag aan jullie wil voorleggen voor wat (gratis) advies. :)

Ik zoek een (twee)?
Twee tablets

Wat is je budget?
250 euro maximaal per tablet

[b]De kinderen willen het apparaat gebruiken om vooral video's te kijken en wellicht wat lichte games te spelen/b]

Wat heb je zelf al gevonden?
De samsung galaxy a9, Amazon tablet, Lenovo m9 etc.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben dus op zoek naar twee tablet voor jonge kids die een filmpje willen kunnen kijken en een klein spelletje erop kunnen spelen. Het belangrijkste vind ik eigenlijk dat de iPad over 2 a 3 jaar nog gewoon werkt zonder heel veel trager en glitchy-er te worden.

Ik had de bijv de Galaxy A9 gezien en dat leek me wel wat? Zouden jullie dan de 4gb of 8gb adviseren bijvoorbeeld? Of uberhaupt een heel ander merk/model?

Dank alvast!

[ Voor 0% gewijzigd door Wahied10 op 21-07-2024 09:13 . Reden: Toevoeging ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:18
Zorg voor een goede bumper case. Ik denk dat de tablet eerder keer valt dan dat hij graag wordt.

Zelf prima ervaringen met Samsung tablets.
Welke maat zoek je? De a9 is namelijk maar 8", mogelijk wil je de a9+ (11")

[ Voor 21% gewijzigd door 99ruud99 op 21-07-2024 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artistiekeard
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-04 21:09
Ik heb hier thuis meerdere tablets liggen en heb onlangs een Xiaomi Redmi pad SE aangeschaft, dit is echt een fijne tablet voor de kids!
8gb 256Gb geheugen, eventueel uitbreidbaar met microSD, een groot en mooi lcd scherm, op papier is de Snapdragon 680 niet heel snel, maar ik heb me echt verbaast over hoe vlot alles draait.
Ik heb een hele grote bumper gekocht met zo'n handvat eraan, heel lomp maar super kind proof😂
Als je goed zoekt kun je hem soms al rond de 140 euro krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:59
Heb zelf de Lenovo M10, welke hiervoor prima is.
Zou vooral kijken welke updates er nog voor komen. Vaak krijgen die goedkope tablets maar 1 android update en een kleine 2 jaar aan beveiliging updates. Als je er dan een koopt die al bijna 2 jaar op de markt is hou je niet veel aan updates over.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:29

Sport_Life

Solvitur ambulando

Hoe oud zijn je kinderen? Hier 3/5/7 en ik heb 3 iPads air (1/2) van diverse tweakers op V&A gekocht, zo rond de 50-60 euro per stuk. Met een draadloze (kinder) koptelefoon van de Action.
Voor Netflix prima en 1 iPad is al gestuiterd die moest vervangen worden voor een andere a 50 euro.. Via tweakers ben ik ook minder bang voor een kat in de zak (al paar keer gehad op marktplaats, sindsdien kom ik daar niet meer, mensen geven niets om fatsoen).

Moet zeggen dat ze buiten de vakanties om in de kast gaan. (De iPads bedoel ik dan).

En de 600 euro die je bespaart kun je mooi beleggen voor ze d:)b

[ Voor 35% gewijzigd door Sport_Life op 21-07-2024 10:14 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahied10
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-09 22:50
Dank voor jullie reacties.

Inderdaad een groter scherm, dus 11 inch is prima.
Bumper case ofcourse!

Kids zijn 3, de oudere kan mijn iPad gebruiken, maar in de vakanties is 1 veel te weinig.

Ik zie ze inderdaad ook bij V&A, maar ben bang dat de iPads uit bijv 2017 geen updates meer krijgen en straks YouTube Kids en Netflix het bijv niet meer doen. Dat heb ik nu bijv met een oudere iPad (2012 geloof ik).

De Xaomi Pad SE zie ik niet voor 150 +- staan met 8 GB. Dat is de 4GB versie.
Weet verder niet of ik per se die 8 nodig heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Wahied10 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:13:
Dank voor jullie reacties.

Inderdaad een groter scherm, dus 11 inch is prima.
Bumper case ofcourse!

Kids zijn 3, de oudere kan mijn iPad gebruiken, maar in de vakanties is 1 veel te weinig.

Ik zie ze inderdaad ook bij V&A, maar ben bang dat de iPads uit bijv 2017 geen updates meer krijgen en straks YouTube Kids en Netflix het bijv niet meer doen. Dat heb ik nu bijv met een oudere iPad (2012 geloof ik).

De Xaomi Pad SE zie ik niet voor 150 +- staan met 8 GB. Dat is de 4GB versie.
Weet verder niet of ik per se die 8 nodig heb?
Voor simpel gebruik door kinderen van 3 is die 8 GB niet nodig. De Samsung A9+ is duurder dan de genoemde Redmi/Lenovo tablets, maar ook sneller en krijgt langer updates.
Pagina: 1