Acces probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:30
Ik probeer de gegevens vanuit een database te tonen in een loop, dit is geen enkel probleem. De waarden van de database moeten ook in een hidden form worden geplaatst...no problemo..maarrrr. Op het moment dat ik de definitie in de db als memo plaats dan wordt deze niet meegenomen in de hidden form element. Als ik 'memo' weer omzet naar tekst dan neemt hij de waarde wel mee in de hidden form:?. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen??????

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 06:59
memo en tekstvelden zijn niet hetzelfde (het verschil is niet beperkt tot 256 char voor een tekstveld en 65556 (oid) char voor een memoveld, voor meer verschillen moet je de handleiding raadplegen, ik weet ze zo niet 1 2 3)

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:30
Heb zelf ook een andere database eraan gekoppeld waarin het wel werkte. De instellingen van beide tabellen zijn echter gelijk. Of bestaan er nog meer instelleingen voor een tabel in Access (behalve het ontwerp-scherm?)

• mauriceb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 20:06
Gebruik je in je code soms variabelen voor het kopieren van de gegevens? Gebruik je dan wel de goede voor dat memo veld.

Je kunt ook eens de eigenschappen controleren van het memo veld in je verborgen formulier.