Nieuwe iPhone-gebruiker hier. Hoe kan ik zorgen dat het scherm wordt ingeschakeld als ik een nieuwe melding ontvang, bijvoorbeeld een e-mail of chatbericht? Ik kan het niet zo goed vinden in de instellingen.
Naar instellingen > App opzoeken in de lijst > Notificatie instellingen, dan kan je selecteren waar je de melding wilt hebben.
Ik merkte net dat het voor mail (Fastmail-app) wel werkte, maar voor bijvoorbeeld Discord werkt het niet. In de meldingsinstellingen van de app in de systeeminstellingen, waar je naar verwijst, staat alles aan.
Dat zou nog Verversen op achtergrond kunnen zijn. Maar daar zie ik discord er niet tussen staan, toevallig niet een gemuted server?TheVivaldi schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 22:32:
Ik merkte net dat het voor mail (Fastmail-app) wel werkte, maar voor bijvoorbeeld Discord werkt het niet. In de meldingsinstellingen van de app in de systeeminstellingen, waar je naar verwijst, staat alles aan.
Nee, want het gaat om privéberichten (directe berichten) van vrienden.Plainside schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 22:43:
[...]
Dat zou nog Verversen op achtergrond kunnen zijn. Maar daar zie ik discord er niet tussen staan, toevallig niet een gemuted server?
Je kan in de discord app zelf nog even kijken bij de notificatie instelling, maar anders zou ik het ook niet weten.
Daar staat alles ook aan, en voor meldingen buiten Discord word ik naar de systeeminstellingen verwezen, waar alles dus ook al goed staat. Bedankt voor het meedenken in elk geval.Plainside schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 22:46:
Je kan in de discord app zelf nog even kijken bij de notificatie instelling, maar anders zou ik het ook niet weten.
Pagina: 1