Betreft sleepwalker73, Onterechte review,

Pagina: 1
Acties:
  • 851 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemden42
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 30-07-2024
Beste Moderators van Tweakers Vraag en Aanbod,

Ik schrijf u om mijn bezorgdheid te uiten over de activiteiten van de gebruiker sleepwalker73 op het platform. Deze gebruiker plaatst onterechte reviews bij meerdere verkopers, waaronder ikzelf, en lijkt te proberen geld af te troggelen om deze reviews vervolgens weer goed te zetten.

In mijn geval heb ik een advertentie geplaatst waarin ik duidelijk vermeldde dat het scherm van het aangeboden product kapot was. Desondanks heeft sleepwalker73 een negatieve review achtergelaten waarin hij klaagt over het kapotte scherm. Dit is niet alleen misleidend voor andere gebruikers, maar ook schadelijk voor mijn reputatie als verkoper.

Gezien de onrechtmatigheid van deze review en de schijnbare pogingen tot afpersing, verzoek ik u dringend om de review van sleepwalker73 te verwijderen. Ik waardeer uw hulp bij het handhaven van een eerlijke en betrouwbare handelsomgeving op Tweakers.

Bij voorbaat dank voor uw aandacht en medewerking.

Met vriendelijke groet,

Kemal Deniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Voor het aanpassen van een review hebben we deze procedure: How to - V&A Feedback laten aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemden42
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 30-07-2024
Beste Microkid,

Ik zou je willen vragen om te bemiddelen en een bindende uitspraak te doen, gezien Sleepwalker73 niet van plan is om iets te willen oplossen.

"Komen beide partijen er niet samen uit, dan kan je dit melden in het topic en hierbij een verzoek doen tot bemiddeling. Een admin zal dan, mits hier tijd en gelegenheid tot is, de gevoerde DM communicatie bekijken en een bindende uitspraak doen."

Dit topic is gesloten.