Aanschaf tweedehands Model X

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 12:40
Goedemiddag, ik overweeg een tweedehands Model X (Raven) te kopen. Ik vond geen topic over de MX dus ik stel mijn vragen maar even in een nieuw topic.

Ten eerste vraag ik me af hoe het met de garantie zit. In de voorwaarden van Tesla staat dat elke volgende koper voor garantiekwesties terug moet naar de regio waar de auto oorspronkelijk gekocht is en dat zou dus tamelijk vervelend kunnen zijn met een auto uit bv. Duitsland. Heeft iemand hier ervaring mee of Tesla daar in de praktijk daadwerkelijk aan vasthoudt?

Heeft er iemand ervaring met het importeren van een BEV? Ik geef er zelf de voorkeur aan om dat via een bedrijf te doen omdat ik niet weet welke valkuilen hieraan vastzitten, zijn er nog bepaalde bedrijven die aanbevolen worden?

Ik zou aan een 5-zitter voldoende hebben, maar mocht ik een 6- of 7-zitter tegenkomen, zijn er dan afgezien van de bagageruimte nog verschillen / redenen om die wel of juist niet te nemen?

Tot slot, ik wil bewust alleen een Raven vanwege de verbeterde vering / wielophanging. Zijn er daarbij nog dingen waar ik specifiek op zou moeten letten of opties die bijzonder aan te raden zijn?

Alvast bedankt voor het lezen.

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time