Ik heb een nieuwe samsung A35 telefoon en sinds vandaag laadt deze zeer traag op, ik heb hem meer dan 4 uur in de lader gehangen en hij is pas 40% veder. Hij laadt maar op 4 Volt en tussen de 500 mA en 2000mA. Waarom is het voltage zo laag? Het is wel redelijk warm, misschien dat dit er iets mee te maken heeft? De helpdesk bij samsung helpt mij ook niet verder en ik kan op internet niks vinden, want ik heb de functie snelladen gewoon aanstaan. Is er iemand die weet waardoor dit komt en een oplossing heeft?
Vraag
Alle reacties
Welkom op GoT. Toen je dit topic opende stond dit sjabloon er, die vragen staan er niet voor niks, want die informatie is belangrijk. Want nu moeten we je dezelfde vragen gaan stellen, niet echt handig.
Heb je een andere kabel geprobeerd?
Heb je een andere lader geprobeerd?
Welke lader gebruik je?Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Heb je een andere kabel geprobeerd?
Heb je een andere lader geprobeerd?
Ik gebruik gewoon een samsung lader, ik heb andere laders geprobeerd. Mijn oude telefoon laadt wel snel op met dezelfde lader, het probleem ligt dus niet aan de lader.
Heb je een andere kabel geprobeerd?joep10383 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 20:58:
Ik gebruik gewoon een samsung lader, ik heb andere laders geprobeerd. Mijn oude telefoon laadt wel snel op met dezelfde lader, het probleem ligt dus niet aan de lader.
Geen obstructie in de usb-poort? Als de stekker er niet helemaal in gaat zal hij terugvallen op langzaam laden, of helemaal niet laden.
Het komt niet door de kabel of lader. Ik heb contact opgenomen met samsung en ze zeggen dat het komt door het warme weer, het was namelijk boven de 30 graden en de telefoon laadt langzamer op, omdat dat veel beter is voor de accu. Het is dus blijkbaar een soort veiligheidsfunctie om de accu niet te beschadigen. Ik wacht even af tot het wat koeler wordt en ga dan kijken of hij wel weer snel oplaadt.
Pagina: 1