Misschien hebben jullie wat ideeen....
Onder een volledig gesloten overkapping (glazen deuren)van 10 meter met 2 zit gedeeltes wil ik wat muziek kunnen afspelen.
Meestal zachtjes op de achtergrond ook ivm buren (hoekhuis).
Leuk als het wat harder kan voor een feestje maar zoek geen knal set voor die keer per jaar.
Met name spotify, evt keer radio zender via internet en dergelijke.
Nu vind ik bluetooth minder ideaal, soms opnieuw verbinden koppel je aan je gsm dan belt iemand gaat het over de boxen etc.
Een vast setje met versterker en bluetooth ontvanger is een optie.
Losse bluetooth speaker is wat simpel.
Nu zag ik dat Sonos wel leuke speakers heeft:
Met name Era 100 lijkt me wel iets.
2 stuks, bijbehorende muurbeugel en je hebt stereo, oogt netjes, kan via wifi, kan hem voorzien van vaste stroom.
Wat ik zoek:
* Vaste set, hoeft niet ergens anders gebruikt te worden.
* Wifi lijkt me fijn, Misschien oud tabletje voor reserveren met b.v spotify erop. (weet niet of als je streamt vanaf je gsm of bij b.v gebeld worden dit ook over de boxen komt, dat vind ik ruk aan je eigen gsm en bluetooth. Daarom in de garage een oude tuner+bluetooth ingeplugd en 2 losse boxen.
* Setje moet snel aan/uit te zetten zijn. Zal dat wel in het sonos topic navragen. Met b.v een sonos era 100 en dat 2x heb ik het liefst dat de set aanspringt bij verbinding ipv elke box apart eerst handmatig aanzetten.
Het valt me op dat je muziek het snelste aanzet met minder handelingen.
Een oude fm tuner en je klikt hem aan dan pats meteen radio/muziek dat is makkelijker dan b.v eerst je bluetooth opnieuw verbinden etc.
*evt makkelijk switsbaar tussen gsm/tablet etc.
Mocht iemand een goed idee hebben graag.
Liefst niet veel gekker dan zon €600. Duurder kan als het echt gaaf is.
Inbouw in hoten muur, plafond kan evt ook nog.
Onder een volledig gesloten overkapping (glazen deuren)van 10 meter met 2 zit gedeeltes wil ik wat muziek kunnen afspelen.
Meestal zachtjes op de achtergrond ook ivm buren (hoekhuis).
Leuk als het wat harder kan voor een feestje maar zoek geen knal set voor die keer per jaar.
Met name spotify, evt keer radio zender via internet en dergelijke.
Nu vind ik bluetooth minder ideaal, soms opnieuw verbinden koppel je aan je gsm dan belt iemand gaat het over de boxen etc.
Een vast setje met versterker en bluetooth ontvanger is een optie.
Losse bluetooth speaker is wat simpel.
Nu zag ik dat Sonos wel leuke speakers heeft:
Met name Era 100 lijkt me wel iets.
2 stuks, bijbehorende muurbeugel en je hebt stereo, oogt netjes, kan via wifi, kan hem voorzien van vaste stroom.
Wat ik zoek:
* Vaste set, hoeft niet ergens anders gebruikt te worden.
* Wifi lijkt me fijn, Misschien oud tabletje voor reserveren met b.v spotify erop. (weet niet of als je streamt vanaf je gsm of bij b.v gebeld worden dit ook over de boxen komt, dat vind ik ruk aan je eigen gsm en bluetooth. Daarom in de garage een oude tuner+bluetooth ingeplugd en 2 losse boxen.
* Setje moet snel aan/uit te zetten zijn. Zal dat wel in het sonos topic navragen. Met b.v een sonos era 100 en dat 2x heb ik het liefst dat de set aanspringt bij verbinding ipv elke box apart eerst handmatig aanzetten.
Het valt me op dat je muziek het snelste aanzet met minder handelingen.
Een oude fm tuner en je klikt hem aan dan pats meteen radio/muziek dat is makkelijker dan b.v eerst je bluetooth opnieuw verbinden etc.
*evt makkelijk switsbaar tussen gsm/tablet etc.
Mocht iemand een goed idee hebben graag.
Liefst niet veel gekker dan zon €600. Duurder kan als het echt gaaf is.
Inbouw in hoten muur, plafond kan evt ook nog.